Pagina 57 van 100
Geplaatst: 05 jun 2012, 22:31
door Jeti
Dat ding is veel te mooi om zichtbaar te verbeunen

Geplaatst: 05 jun 2012, 22:33
door David
Jeti schreef:Dat ding is veel te mooi om zichtbaar te verbeunen

Is maar tijdelijk hoor jet
Kon gewoon niet wachten om eens een testrit te doen en studeren ging toch ff niet

Geplaatst: 05 jun 2012, 22:34
door Jens36
Dit noemen ze testen, om het vervolgens te verbeteren en optisch te optimaliseren binnen de mogelijke grenzen!
Met andere woorden: Tuning a la Malina's!
Geplaatst: 05 jun 2012, 22:34
door the_destroyers
Hoe snel rijdt dat eigenlijk zo een ty?
Vind dat model wel nog mooi!
Geplaatst: 05 jun 2012, 22:39
door David
@ Jens: Beter kan ik het ni verwoorden
@ Nick: Met de originele uitlaat kreeg ik er max 60 uit en hij trekt echt traag op.
Van deze uitlaat weet ik de top nog niet maar daarstraks hier in't straat even tot net voorbij de 70 gegaan met nog wat overschot, hij trekt zeer vlot en gaat echt héél hoog in toeren.. hij gaat eigelijk zelfs beter dan mijn gele RD

Geplaatst: 05 jun 2012, 23:09
door the_destroyers
Das aardig, zo zie je maar weer hoe belangrijk de uitlaat is bij 2t!

Geplaatst: 06 jun 2012, 10:33
door Jeti
jensje36 schreef:Dit noemen ze testen, om het vervolgens te verbeteren en optisch te optimaliseren binnen de mogelijke grenzen!
Met andere woorden: Tuning a la Malina's!
Dan is het goed

Geplaatst: 06 jun 2012, 19:37
door marco
Wiellagers vervangen.
Geplaatst: 08 jun 2012, 13:26
door fs1willem
Het 12v/21w/5w-achterlampje van de 2F2 vervangen voor een 6v/18w/5w (geloof ik). Het 12v-lamoje was meegeleverd met het "Stanley"-achterlicht.
Lichtopbrengst nu perfect en ook het remlicht zal niet over het hoofd gezien worden

.
Geplaatst: 08 jun 2012, 19:00
door fs1man
ja dat viel mij ook al op dat bij de imi verlichting er steeds vaker 12 volt lampen in zitten.
laat ze er dan niets in doen net als bij de originele.
maar goed de ori 1j5/2f2/3e9 stanley achterlichten hadden 2 lampjes met kleine draai fitting.
wat jij hebt is wel beter die kleintjes branden steeds door

Geplaatst: 11 jun 2012, 10:08
door bajaboy
zo vandaag de carburateur maar eens na gezien pfff
andere gasnaald en stand veranderd .
zelfs in de gasschijf zitten maten dat wist ik dus nog niet ,maar eens zien wat ie doet vanavond (hoop het zo stil staand doet ie het al beter)
Geplaatst: 11 jun 2012, 17:13
door marco
Je moet een E4 110 sproeierhouder hebben met een 3E9 gasnaald.
En uiteraard een korte gasschuif 1.5

Geplaatst: 11 jun 2012, 17:22
door BJ
marco schreef:Je moet een E4 110 sproeierhouder hebben met een 3E9 gasnaald.
En uiteraard een korte gasschuif 1.5

Kun je dat ergens op je naald zien dat nummer? zo'n bedrukking zoals bv op de gasschuif bovenop.
Geplaatst: 11 jun 2012, 17:23
door bajaboy
marco schreef:Je moet een E4 110 sproeierhouder hebben met een 3E9 gasnaald.
En uiteraard een korte gasschuif 1.5

zegt mij als leek geen....... maar ja heb zoveel gasschuifjes dat ik er gek van werd en ik rijd met sproeier 170 klein
Geplaatst: 11 jun 2012, 17:24
door marco
Wel als je ori mikuni onderdelen hebt.
Jij had een imi gasschuif/naald dacht ik.