Wat zit je tegen vandaag V7

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Re: Wat zit je tegen vandaag V7

Bericht door Tombo »

Kabelboom is 20 euro bij John in Hilversum, contactslot 15 euro. Ben je in 1x klaar!
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

de 378 zit me tegen wil ik net naar Nijmegen rijden wat denk je geen licht geen knippers alleen een groen lampje.
gelukkig weet ik de oorzaak een te korte draadboom dus waarschijnlijk is de bedrading stuk getrokken.
mischien moet ik toch maar een andere draadboom monteren probleem is alleen die heb ik niet meer.
heeft iemand nog een setje liggen dus draadboom 378/1j5 of 2ru met het bij behorende contactslot en een km teller
draadboom.
ik ga voor nu even met losse draden aan de gang tot ik wat beters heb geen gezicht natuurlijk maar nood breekt wetten toch :mrgreen:
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

Tsjee je moet niet even tijdens het bericht wijzigen naar de wc gaan dan kun je niet meer wijzigen :lol:
vandaar een nieuw bericht onder dat van tom.
dat is allemaal mooi tom maar die draadboom bij john is imi dat is geen probleem werkt ook maar de stekkertjes van die bomen zijn bagger
ik heb 2 draadbomen welliswaar voor een zij contact zo in de vuilnisbak gegooit.
ik wacht dus maar even af of er origineel langs komt.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ik heb nergens last van. Ik denk dat je beter zo'n nieuwe imi-boom kan hebben dan een verprutste 'originele' kabelboom van +30 jaar oud. Zolang je niet dagelijks je stekkertjes lostrekt zal het allemaal wel mee vallen
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Dan ken jij Jos nog niet, die verandert een FS1 sneller van tank en kappen dan een meisje haar barbie van kleren.

Imi is geen gestandaardiseerde kwaliteit he? Er is imi en er is imi.
jimf98
500km gereden
500km gereden

Bericht door jimf98 »

Morgen pw engels.
Wat moeten we leren?
Je moet die bladzijden weten maar eigenlijk wordt het niet gevraagd maar je moet het wel weten als het wordt gevraagd maar waarschijnlijk wordt het niet gevraagd. Maar je moet het wel weten.
Juist ja......
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

NIX schreef:Dan ken jij Jos nog niet, die verandert een FS1 sneller van tank en kappen dan een meisje haar barbie van kleren.

Imi is geen gestandaardiseerde kwaliteit he? Er is imi en er is imi.

Nou ja hoe dan ook ik had er nu genoeg van 378 brengt me geen geluk denk ik
ik heb het 70er frame van zolder gehaald en heb het een en ander over gebouwd van de 378 het restand zie je op de achtergrond.
de 378 had niet alleen last met de bedrading ook het puntje van de gare schroefdraad van de schokbreker bevestiging dat ik al eens eerder aangekaart heb maakt hem toch gammel.
Afbeelding
de 378 is nu dus even niet meer het frame gaat naar zolder tot er financieel wat betere tijden aanbreken dan wil ik hem wel weer
laten maken of het balhoofd over laten lassen op een frame zonder kenteken zodat het kenteken niet verloren gaat.
ik heb de 70er een uurtje geleden klaar gekregen het 2ru blokje was al van deze brommer ik heb de vork van de 378 gemonteerd
de brug en het achterwiel lagen ook op zolder maar omdat ik nog geen tank heb voor deze heb ik de tank en de schokkers van de 378
gemonteerd.
deze brommer voeld veel degelijker aan dan de 378 deed maar dat lijkt me logisch als de schokbrekers niet echt lekker vast gedraait
kunnen worden.
er komen volgende week nog andere zijkappen op die wat beter bij de tank passen. (nog bedankt voor de tip Jet)
Het zijcontact is wel een immi met die lillike sleutel maar ik kom mischien nog wel een ori zijcontactslot tegen het werkt nu en dat is belangrijk.
Morgen een ritje maken, de variatie is er nu wel uit wat de fs1,tjes betreft er staan de 3 oudjes in de schuur beginnen allemaal met fs1 :mrgreen:
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Sta al 2 uur (niet overdreven!) in de file op de A2.Had dus toch via / langs Hilversum moeten gaan.
Ben denk ik 10 km of minder opgeschoten. Net een half uur over 1200 meter. 5 baans naar 1 vluchtstrook is best krap. Maar dat is nog niet eens in zicht.
Ook alweer botsingen in de file gezien.

:-(
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Correctie : het was 5km in 2 uur.........

Toen ik erin reed, zeiden ze 1,5u vertraging. Dus na een uur dacht ik dat het wel via voorbij ging zijn. Kwam nog even 1,5 uur EXTRA bij.
In totaal 3,5u over 100km.

En dan ook nog dat ze tegenwoordig de verlichting uit doen na 22u. Is op de snelweg zelf niet zo erg, maar op een Klaverblad op- en afrit is wat licht toch wel handig. En dat terwijl ze toe hebben gegeven dat dit meer kost (reden was bezuinigingen), omdat ze bij calamiteiten een extern bedrijf naar een kastje moeten sturen om het licht aan te zetten voor een bepaald gebied (niet centraal)..

Nou, dat was het weer voor vandaag.

:mad::evil:
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Heb je aan je (te) langzaam rijdende medeweggebruikers te danken. Deze betweters hebben elke dag alle files op hun naam staan. En meer dan 3/4 va de ongelukken.
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs1willem »

NIX schreef:Heb je aan je (te) langzaam rijdende medeweggebruikers te danken. Deze betweters hebben elke dag alle files op hun naam staan. En meer dan 3/4 va de ongelukken.

Die 80-kilometer-vanwege-zogenaamd-fijnstof-fanaten ?
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Die even naar links zwaaien om de langzame invoegers de ruimte te geven en ze niet te laten wachten. Die ja.
jimf98
500km gereden
500km gereden

Bericht door jimf98 »

Mochten dus de arena niet in omdat meneer van de UEFA ons spandoek een belediging vond.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

jimf98 schreef:Mochten dus de arena niet in omdat meneer van de UEFA ons spandoek een belediging vond.

Wat stond erop?
Als het iets met voetbal te maken heeft (klinkt aannemelijk), begrijp ik het waarschijnlijk niet, dus dan graag ook de uitleg :-P ;-)
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

jimf98 schreef:Mochten dus de arena niet in omdat meneer van de UEFA ons spandoek een belediging vond.

Wat stond erop?
Als het iets met voetbal te maken heeft (klinkt aannemelijk), begrijp ik het waarschijnlijk niet, dus dan graag ook de uitleg :-P ;-)
Plaats reactie