Jeti schreef:Wist je dat ik vandaag een brommer op mijn naam heb gezet Wist je dat volgens mij frame nummer op papieren en op brommer niet overeenkomt Wist je dat morgen nog maar even goed controleren..
nou dan hebben ze je mooi bij je pik. die klootzakken
wist je dat godver de godver.. @(I^#T@(&#$@)&@!#&*(#&$^&@)@& Het framenummer is 05050... En op het kenteken staat 03050... Stelletje stumperds. Is in november 2006 al op kenteken gezet.
Maar ja, ik heb nu papieren zonder brommer, en een brommer zonder papieren.
Wist je dat ik gewoon bedoelde dat ik het heel vervelend vond.
Wist je dat RDW mij terug heeft gebeld en brief heeft gestuurd met dat ik volgende moet doen:
- duidelijke foto maken van het framenummer
- foto en alle papieren opsturen
Wist je dat ik dan nieuwe papieren krijg en kenteken nummer hetzelfde blijft.
Wist je dat ik niet had verwacht dat het zo makkelijk was
Wist je dat gister de presenatie van profielwerkstuk bij de openeing op school ganz gut ging Wist je dat daarna bier en poolen Wist je dat vanmorgen 20 min. te laat in de les
wist je dat vanmorgen rollerbank voor school, zijn ze al heel lagn niet meer geweest
wist je dat dikke paniek
wist je dat best lullig dat ze dat in de toetsweek doen
wist je dat paar klasgenoten te laat bij die toets ook gingen ze niet allemaal te hard
wist je dat iedereen die daar met zijn brommer stond te wachten om dat agentjes die het moesten doen inhet busje koffie zaten te drinken wist je dat ik gelukkig met de auto was
wist je dat sectorpresentatie gisteravond goed is gegaan !
wist je dat dus nu mag ik deelnemen aan het examen
wist je dat ik echt moe ben van het leren
wist je dat het weer k*t was om te fietsen
wist je dat dit weekend eindelijk nog eens wat verkopen
wist je dat dan een hoop andere spulle in de plek kome
wist je dat ik dan eindelijk wat voorbereidingen voor de meeting kan maken!