Triforce schreef:Wist je dat volgende week dinsdag een rd50mx ophalen voor mijn vriendin. Wist je dat niet eens zo heel duur. Wist je dat hij ook een kenteken heeft, dus kan meteen rijden. Wist je dat er ook een hoop originele onderdelen bij zitten, maar zit nog een expansie uitlaat onder (moet anders want hij mag niet harder dan 55/60)
Ze had toch een rdm, of is dit weer een andere vriendin? Tip: ga niet maar de RDmx naar de meeting, dan beland je op de bezemwagen of benenwagen terug naar de camping.
Triforce schreef:Wist je dat volgende week dinsdag een rd50mx ophalen voor mijn vriendin. Wist je dat niet eens zo heel duur. Wist je dat hij ook een kenteken heeft, dus kan meteen rijden. Wist je dat er ook een hoop originele onderdelen bij zitten, maar zit nog een expansie uitlaat onder (moet anders want hij mag niet harder dan 55/60)
Ze had toch een rdm, of is dit weer een andere vriendin? Tip: ga niet maar de RDmx naar de meeting, dan beland je op de bezemwagen of benenwagen terug naar de camping.
Haha, nee geen andere vriendin.
Ik haal de bruikbare onderdelen van deze rd50m af en de rest gaat weg (iemand belang bij of hij gaat naar de sloop)
We hebben wel een werkende motorblok van de rd50m overgehouden dus nog wel wat winst.
Ik weet nog niet of ik naar de meeting van volgend jaar ga, want ik kan dan misschien gratisch op vakantie, en als ik kom is het denk ik met de RS100
Triforce schreef:Ik haal de bruikbare onderdelen van deze rd50m af en de rest gaat weg (iemand belang bij of hij gaat naar de sloop)
Zoveel onderdelen zijn er tussen de rdm en rdmx niet overzetbaar. Alleen de remklauw. En de wielen, maar dat is lelijk.
Ik doe mijn RDmx x 2 + veel onderdelen ook weg. Heb er geen ruimte voor en rij er eigenlijk nooit op. Heb je nu zeker geen interesse meer in?
Zelfs de remklauw is anders. Van een RD is hetzelfde als FS1. Het enige dat past zijn de cilinder en kop. En de zuiger en carb. Verder zijn het totaal verschillende brommers, ook al heten ze RD. Er is tussen RDM en FS1 veel meer uitwisselbaar.
En Triforce: je gooit toch niet iets weg? Wat mankeert er aan die RD?
NIX schreef:Zelfs de remklauw is anders. Van een RD is hetzelfde als FS1. Het enige dat past zijn de cilinder en kop. En de zuiger en carb. Verder zijn het totaal verschillende brommers, ook al heten ze RD. Er is tussen RDM en FS1 veel meer uitwisselbaar.
En Triforce: je gooit toch niet iets weg? Wat mankeert er aan die RD?
Er moet nog veel aan gebeuren, het moest een low budget brommer zijn.
Er moeten namelijk nog velgen voor komen, middenbok as, complete kabelboom moet er weer in want aan deze is veelste veel geklooit, nog wel wat meer kleine dingentjes.
Het enige wat ik eraf haal is de koplamp en tellers + tellerplaat.
Ik zie dat ik het trapstel ook over moet zetten naar de mx.
Al heb ik wel een keer een sherrif frame weggegooit want het stond in de weg en niemand wou hem dus dan gaat hij weg.
wist je dat mijn broertje van 12 klappen heeft gehad van een marrokaan terwijl die op de bus stond te wachten omdat iemand anders een sneeuwbal tegen zijn auto gooide..
wist je dat ik em wel aan zijn kloten kan ophangen