Wist je dat ik van de man waarvan ik vorige week dat voorspatbord heb gekocht nog een pakket krijg?
Wist je dat ik die morgen op kan halen op het postkantoor?
Wist je dat ik niks heb besteld bij die kerel?
Wist je dat ik ook niks heb betaald?
Wist je dat die man misschien wel is vergeten dat ie er al 1 op heeft gestuurd?
Dansen op ska-muziek heet, net als het spelen van die muziek, skanken. De basis van de dans heeft nog het meest weg van wandelen zonder vooruit te komen, gecombineerd met het melken van een denkbeeldige koe. Deze beweging wordt eventueel afgewisseld met vernuftig voetenwerk. De bewegingen van het bovenlichaam zijn in de loop der jaren wat bescheidener geworden. Op filmbeelden uit de jaren zestig ziet men Jamaicanen bijvoorbeeld nog voorovergebogen heen en weer deinen met de armen gestrekt vooruit. Tegenwoordig skankt men meestal rechtop met de handen vlakbij het lichaam. De groep Madness maakte een variant populair waarin de dansers al skankend een compacte polonaise vormen.
Dansen op ska-muziek heet, net als het spelen van die muziek, skanken. De basis van de dans heeft nog het meest weg van wandelen zonder vooruit te komen, gecombineerd met het melken van een denkbeeldige koe. Deze beweging wordt eventueel afgewisseld met vernuftig voetenwerk. De bewegingen van het bovenlichaam zijn in de loop der jaren wat bescheidener geworden. Op filmbeelden uit de jaren zestig ziet men Jamaicanen bijvoorbeeld nog voorovergebogen heen en weer deinen met de armen gestrekt vooruit. Tegenwoordig skankt men meestal rechtop met de handen vlakbij het lichaam. De groep Madness maakte een variant populair waarin de dansers al skankend een compacte polonaise vormen.
ik heb net even op youtube skanken gezocht, en ik denk als je stuk of 10 van die skankers op een klein hoopje zet en een kring eromheen die ze tegen elkaar duurt je een soort mosh pit hebt
wist je dat ik gisteravond moest werken
wist je dat ik pizza coureur ben?
wist je dat het gister avond best "teleurstellend" weer was?
wist je dat me handschoenen een kilo perstuk wogen van het water?
wist je dat het echt koud was?
wsit je dat gino me halverwege smstje of ik zin had in een biertje?
wist je dat ik daar wel heel erg zin in had maar dat ik tot 12uur moest door werken?
wist je dat ik wel lekker veel fooi had?
Wist je dat het hier al ruim anderhalf uur hard sneeuwt?
Wist je dat me brommer helemaal wit was toen ik naar huis ging?
Wist je dat enorm #$%&@#$%!! al die sneeuw overal op je brom?
Wist je dat enorm #$%&@#$%!! rijden met sneeuw + pothelm?
Axel schreef:Wist je dat het hier al ruim anderhalf uur hard sneeuwt? Wist je dat me brommer helemaal wit was toen ik naar huis ging? Wist je dat enorm #$%&@#$%!! al die sneeuw overal op je brom? Wist je dat enorm #$%&@#$%!! rijden met sneeuw + pothelm?
Wist je dat hier geen sneeuw Wist je dat hier zon/hagel
Wist je dat hagel+pothelm = pijn
Wist je dat nu lekker warm achter de computtah met een frikandel en een koud blikkie grolsch Wist je dat zometeen lekker mario kart spelen op oldschool nintendo+ beamer Wist je dat ik me vandaag helemaal nergens druk om ga maken Wist je dat Latah
Laatst gewijzigd door rise and shine op 21 mar 2008, 14:51, 2 keer totaal gewijzigd.