Pagina 59 van 100
					
				
				Geplaatst: 25 apr 2011, 20:59
				door Jeti
				benzine kraantje van een rd tank afgehaald en beetje schoongemaakt
deze komt op de chrome rd tank, die op mijn rd komt en als het goed staat, blijft hij erop bij de meeting
en anders zet ik dat kraantje weer over, want mijn huidige lekt..
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 17:08
				door Sintara Saecula
				the_destroyers schreef:Sintara Saecula schreef:the_destroyers schreef:Sintara Saecula schreef:Een windscherm gemonteerd en een stuk gaan rijden.
Heb je daar een foto van? 

 
Foto's zet ik online nadat ik en tukkie heb gedaan, veelste weinig slaap gehad.
 
Ok. Ben benieuwd.
 
Ik gooi de foto's bij mijn ritjes, kan je ze daar zien!
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 18:05
				door marco
				Knipperlichten nakijken maar ze doen het nog niet zo weer ff verder zoeken.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 18:54
				door marco
				Gevonden de bruine draad zat los.
Maar ik heb wel mijn knipperlicht relais gesloopt door en spanning op te zetten 

 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 19:26
				door ginofs1
				marco schreef:Gevonden de bruine draad zat los.
Maar ik heb wel mijn knipperlicht relais gesloopt door en spanning op te zetten 

 
nee he tjongejonge 

 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 19:27
				door the_destroyers
				Sintara Saecula schreef:the_destroyers schreef:Sintara Saecula schreef:the_destroyers schreef:Sintara Saecula schreef:Een windscherm gemonteerd en een stuk gaan rijden.
Heb je daar een foto van? 

 
Foto's zet ik online nadat ik en tukkie heb gedaan, veelste weinig slaap gehad.
 
Ok. Ben benieuwd.
 
Ik gooi de foto's bij mijn ritjes, kan je ze daar zien!
 
Ok.
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 19:28
				door marco
				ginofs1 schreef:marco schreef:Gevonden de bruine draad zat los.
Maar ik heb wel mijn knipperlicht relais gesloopt door en spanning op te zetten 

 
nee he tjongejonge 

 
Ik dacht dan kan ik kijken of hij het doet maar het kon dus niet.
Met electronica ben ik niet echt heel erg goed.
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 19:30
				door ginofs1
				Dat blijkt  

 
			
					
				
				Geplaatst: 26 apr 2011, 21:50
				door marco
				Ik ben ook maar een bouwvakker 

 
			
					
				
				Geplaatst: 29 apr 2011, 20:22
				door NIX
				Zonet de Beumer even over de 75 gejaagd. Er staat nu 24km op de nieuwe cilinder.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 apr 2011, 20:41
				door Laars
				Net met Rob-W-C wezen toeren.
Samen naast elkaar op het fietspad 90 gepiekt (windje mee) 
 
 
De verbeunde Z1 doet goed zijn best 
 
 
Zuigerveren hoor je lekker knus tikken. Altijd goed volgens HJ 

 
			
					
				
				Geplaatst: 29 apr 2011, 21:14
				door the_destroyers
				NIX schreef:Zonet de Beumer even over de 75 gejaagd. Er staat nu 24km op de nieuwe cilinder.
Bijna klaar met inrijden volgens de Nixnormen? 

 
			
					
				
				Geplaatst: 29 apr 2011, 21:20
				door NIX
				Nee, druk mee.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 apr 2011, 21:28
				door ginofs1
				NIX schreef:Zonet de Beumer even over de 75 gejaagd. Er staat nu 24km op de nieuwe cilinder.
niet slim om dat hier te vertellen. 
 
 
nu gaan ze dat allemaal doen bij de 24 km.  nix doet het ook dus. 
 
 
o o wat een drama.
het kan wel ( is goed zelfs) om hem even door te trekken , maar dan direct de koppeling in en hem uit laten rollen.
maar als je het niet doet loop je ook geen risico 

 
			
					
				
				Geplaatst: 29 apr 2011, 21:43
				door fs1man
				De 378 nieuwe accu gemonteerd en gezuurd.
Nieuwe orri gelijkrichter gemonteerd voor zij contact.
Alle lampen maar weer vervangen maar achter met een nieuw ulo achterlicht 
 
 
koppeling wat bij gesteld slipten af en toe een beetje.
de fs1.
carbarateur na gekeken flottertje lekten.
en ik had een nieuwe loep gekocht nu kan ik de sproeiers weer lezen 
 
 
er zat een 140 in was iets te groot nu zit er een korte 130 in met orrie f5b
loopt nu netjes 65 km /u.
en trekt goed, beter als de 378 met een fs1 er op 
 
 
Ik wil proberen wat trekkracht te krijgen door 13/39 te gaan proberen ipv 13/41.
Gaat dat nut hebben ?