Het grote kleine vragen topic

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Ton
250km gereden
250km gereden
Contacteer:

Bericht door Ton »

edje schreef:
Tombo schreef:volgens mij past 't wel, het past iig zowiezo met 2RU plastic kappen, mss dat 2F2/1j5 kappen idd niet passen

ow, dat wist ik niet. ik dacht dat het met alle plastic kappen niet past. iemand ervaring met een hoge uitlaat en 2f2 kappen?? kunnen ze de warmte eignlijk wel aan?

De hoge uitlaat pas er gewoon op.
http://motor-brommer.marktplaats.nl/bro ... a-fs1.html?
edje

Bericht door edje »

mooi zo, ik vind die hoge uitlaten toch altijd wel erg mooi :D hoe gaat dat met de lak en plastic van de kapjes?
F(S1)rank

Bericht door F(S1)rank »

Ik had ook een klein vraagje... Mijn frame is aan de onderkant helemaal ver***** doordat de vorige eigenaar er zijn lasdebuut aan heeft gemaakt :? Alles zit nu scheef enzo aan de onderkant echt superlelijk :cry: Maar mijn bok staat ook scheef, en mijn brommer valt nu erg snel om.. NU vroeg ik mij af:

Kan er ook een standaard op i.p.v een bok? ( heb nu ff geen foto bij de hand :wink: )

Het gaat hier over een 2RU btw..
Jelle

Bericht door Jelle »

ja dat kan :)

gewoon kopen bij jmpb op peter kempe
F(S1)rank

Bericht door F(S1)rank »

Yessss;)
edje

Bericht door edje »

F(S1)rank schreef:Ik had ook een klein vraagje... Mijn frame is aan de onderkant helemaal ver***** doordat de vorige eigenaar er zijn lasdebuut aan heeft gemaakt :? Alles zit nu scheef enzo aan de onderkant echt superlelijk :cry: Maar mijn bok staat ook scheef, en mijn brommer valt nu erg snel om.. NU vroeg ik mij af:

Kan er ook een standaard op i.p.v een bok? ( heb nu ff geen foto bij de hand :wink: )

Het gaat hier over een 2RU btw..

weet je zeker dat het aan je frame licht? het is vaak zo dat de gaten voor de middenbokas uitgelubberd zijn. moet je ze dicht lassen(gedeeltelijk) en op maat vijlen/boren :wink: :wink:
F(S1)rank

Bericht door F(S1)rank »

Ja je ziet de laspunten zitten, de steppenblak hangt ook niet helemaal recht, en de vorige eigenaar heeft onder de bok ook nog eens een plaatje gelast ( aan het rechterdeel van de bok )
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Weet iemand hier of de schroefjes waarmee je de IMASEN knipperlichtglaasjes vastzet nog leverbaar zijn bij Yamaha? :shock:
Jelle

Bericht door Jelle »

gewoon andere halen bij de bromwinkel, ténzij je echt aan orrineukerij doet ;-) :lol:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

't is voor m'n restauratie, dus orineukerij ten top :P
Jelle

Bericht door Jelle »

hehe :D
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Die kleine schroefjes om de kapjes van de lichten vast te zetten ja die vinde wel ze Niels!
En je hebt groot gelijk dat je aan orrineukerij doet, hahah die ziekte heb ik ook namelijk... :-)
En zou je die grote schroeven aan stuur ook nog kunnen krijgen? Ik had daar eens inbusschroeven voor gekocht maar wat bleek nu: Die spoed van de originele schroeven is veel kleiner dan de inbus die ik had gekocht...
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

dat origineel gehoer gaat vanzelf over :D
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

dewaal schreef:dat origineel gehoer gaat vanzelf over :D

:shock: Daar vrees ik voor ze :wink: Dat is net de clue voor mij... iets restaureren en proberen zo orri mogelijk te gaan en de kick van de echte stukken nog te houden en gewoon wat op te maken zodat de brommer in zijn "jus" staat zoals de fransen zouden zeggen 8) :D
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

dewaal schreef:dat origineel gehoer gaat vanzelf over :D

Omdat t te sloom gaat zeker? :?
Gesloten