vanavond had ik een 25 jarige bruiloft.
Daar zag ik een neef van me die ik al tientallen jaren niet meer gezien had.
hij en zijn vrienden waren destijds de oorzaak van mijn liefde voor de fs1.
Ik was uiteraard op de fs1 het was vlak bij dus de fs1 was een prima alternatief voor de auto.
na eerst hoe gaat het en leuk je weer te zien kwamen we al snel op vroeger uit, natuurlijk ook op de fs1 tijd.
zijn eerste fs1 was een street en laat ik die nu net bij me hebben, ik zeg kom naar buiten nu.
bij de aanblik van de fs1 was het weer liefde op het eerste gezicht, hij maakte meteen een foto, maar merkte wel op ze lijken nu kleiner als destijds, dat idee hadden meerderen ex fs1 rijders die kwamen kijken.
Ik ben bang dat ik zowieso een her intreder heb gevonden, wwarschijnlijk gaat hij een van mijn fs1,tjes over nemen.
Er zijn nu plannen om als ik er meer klaar heb een tochtje te gaan maken, langs de plekken waar we in the seventees veel kwamen.
we begonnen herrineringen op te halen over onze fs1 tijd, ook over de ellende met de fs1 destijds, bijvoorbeeld uit de bioscoop komen en merken dat je tank gestolen is, maar dat was geen probleem op weg naar huis kwam je wel een andere fs1 tegen en trek je daar de tank vanaf denk nu niet wat een foute mensen, zo ging dat in die tijd vaak.
wat dat betreft is er bij de politie niets veranderd ze deden toen niks en doen dat nu nog niet.
het was een gezellige bruiloft

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.