Jeti schreef:Mobylette is nu helemaal uit elkaar en bestaat uit een frame, doos met onderdelen, zadel, achterspatbord en blokje. Nu aan de motor-zundapp-in-wording beginnen om uit elkaar te slopen.
Jeti schreef:Mobylette is nu helemaal uit elkaar en bestaat uit een frame, doos met onderdelen, zadel, achterspatbord en blokje. Nu aan de motor-zundapp-in-wording beginnen om uit elkaar te slopen.
Is dat die mobylette met zo'n grote tank erbij?
Deze heb ik nu uit elkaar gehaald
Die hebben ze flink verbeund/verslepen, hij hoort zo te zijn
Waarom ze hem verbouwd hebben is me niet helemaal duidelijk.. Was sowieso één grote beun-bende. Jammer dat ze dat met een van de meest bijzondere en dure modellen hebben gedaan Maar als je het frame wil hebben, mag dat hoor. Ik heb hem in Belgie gekocht Binnenkort ook eens aan de slag met mijn Spaanse moby, waar deze donor voor was. (voorvork e.d. zijn krom bij die andere, dus ga ik hier van gebruiken)
jensje36 schreef:Echt jammer, want die met zo'n grote tank vind ik er echt zalig uitzien
Mijn spaanse heeft dat wel, die gaat dit jaar ook nog in elkaar en naar de keuring
SP 98 vind ik ook heel mooi, maar die zijn vrij onbetaalbaar, ALS je er al een te koop tegenkomt..
Die hebben ook grotere cilinders en gaan standaard gewoon netjes 75
jensje36 schreef:Echt jammer, want die met zo'n grote tank vind ik er echt zalig uitzien
Mijn spaanse heeft dat wel, die gaat dit jaar ook nog in elkaar en naar de keuring
SP 98 vind ik ook heel mooi, maar die zijn vrij onbetaalbaar, ALS je er al een te koop tegenkomt.. Die hebben ook grotere cilinders en gaan standaard gewoon netjes 75
Nice...vooral dat zadel vind ik graaf! Die zie je ook soms op een Flandria Diana
heb net ff rondje dorp gedaan op mijn nieuwe winterbrommert, vorige week ff snel in elkaar geflanst zit een 60 f56 op met een lage pijp en 16 mm carb, lekker licht vertand trekt als een malle
Zundapp is uit elkaar, op de tank na zit alles in de grondverf. Van de week eens naar de verfboer kijken welke metallic kleur ze hebben ze voor me. Zit te denken aan bordeaux rood metallic.
Vandaag begonnen met het opbouwen van een rijbrommer
is een 2RU frame met kenteken (afkomsig van HJ)
Komt een 1J5 blokje onder wat ik nu aan het reviseren ben
Weet nog niet of er een bolle tank of een 1J5 tank opkomt.
Nu zitten er een trommelwiel in, kan ook zomaar nog vervangen worden voor schijfrem.
Dus nog wat zaakjes om rustig over na te denken
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Is dat die mobylette met zo'n grote tank erbij?
Deze heb ik nu uit elkaar gehaald
Die hebben ze flink verbeund/verslepen, hij hoort zo te zijn
Waarom ze hem verbouwd hebben is me niet helemaal duidelijk.. Was sowieso één grote beun-bende. Jammer dat ze dat met een van de meest bijzondere en dure modellen hebben gedaan Maar als je het frame wil hebben, mag dat hoor. Ik heb hem in Belgie gekocht Binnenkort ook eens aan de slag met mijn Spaanse moby, waar deze donor voor was. (voorvork e.d. zijn krom bij die andere, dus ga ik hier van gebruiken)
Jeti schreef:
SP 98 vind ik ook heel mooi, maar die zijn vrij onbetaalbaar, ALS je er al een te koop tegenkomt.. Die hebben ook grotere cilinders en gaan standaard gewoon netjes 75
Zit de ketting nou links of rechts? Ik zie 2 hele verschillende systemen, volgens mij.