Pagina 7 van 101
Geplaatst: 03 apr 2011, 21:25
door rise and shine
Waterproof schuur papier, is dat niet een beetje onzin spul?
Geplaatst: 03 apr 2011, 21:27
door Jeti
is een schijfhuis van een fs1 blok en een 2ru blok hetzelfde?
en de niet-nr carter?
Geplaatst: 03 apr 2011, 21:32
door Camiel
volgens mij heb ik sommigen horen zeggen dat een 2ru niet nr carter niet goed aansluit op een ander carter waar de cilinder zit, maar dan vijl je dat daar toch plat

?
Schijfhuis lijkt me hetzelfde? Of iig uitwisselbaar

Geplaatst: 03 apr 2011, 21:40
door Camiel
Wat voor een cilinder zat er eigenlijk origineel op een scherif?

vroeg k me net af

Geplaatst: 03 apr 2011, 21:52
door NIX
Jeti schreef:is een schijfhuis van een fs1 blok en een 2ru blok hetzelfde?
en de niet-nr carter?
Ja. Ik denk alleen dat 2RU carters van zachter materiaal gemaakt zijn.
Gino heeft wel eens geroepen dat er verschil in de hoogte van de pakkingvlakke zit, maar ik ben dat verschil nooit tegengekomen, dus ik dent dat het een toevalstreffer was bij hem.
Geplaatst: 03 apr 2011, 22:13
door Camiel
Oke
Met dat zachter alu moet je gewoon wat voorzichtiger zijn met je slagschroevendraaier enzo he?
Geplaatst: 03 apr 2011, 22:15
door Twowheeler
gewoon rammen, kan je daarna ook weer terug in vorm rammen
flexibele blokken 4 laif
Geplaatst: 03 apr 2011, 22:18
door marco
Camiel schreef:Wat voor een cilinder zat er eigenlijk origineel op een scherif?

vroeg k me net af

3e8 geloof ik.
Geplaatst: 03 apr 2011, 22:44
door Camiel
okej

Geplaatst: 03 apr 2011, 22:48
door ginofs1
NIX schreef:Jeti schreef:is een schijfhuis van een fs1 blok en een 2ru blok hetzelfde?
en de niet-nr carter?
Ja. Ik denk alleen dat 2RU carters van zachter materiaal gemaakt zijn.
Gino heeft wel eens geroepen dat er verschil in de hoogte van de pakkingvlakke zit, maar ik ben dat verschil nooit tegengekomen, dus ik dent dat het een toevalstreffer was bij hem.
hum ik zal even kijken of ik hier nog wat losse carters heb, dan zal ik het je laten zien.
het is hooguit 1 mm of zo.
Geplaatst: 03 apr 2011, 22:57
door Camiel
afvijlbaar dus

Geplaatst: 03 apr 2011, 22:59
door mpro09
Geplaatst: 03 apr 2011, 23:01
door marco
Beunhaas

Geplaatst: 03 apr 2011, 23:04
door Camiel
Zekers!
Even weerontopic:
Is dit te redden met citroenzuur? Zonder dat de lak van tank beschadigd?
Grts
Geplaatst: 03 apr 2011, 23:05
door mpro09
makkelijk, maar dan dus niet knoeien
