Jeti schreef:even info gezocht over tennis- en golfarm.. Lijkt er wel op inderdaad heb natuurlijk afgelopen 3 weken zowat fulltime geschuurd en gespoten.. vind het alleen vreemd dat ik er nu ineens zo een last van heb. nu ook maar in de mitella om wat rust te geven schiet alleen niet echt op, want ik ben kasten aan het uitmesten en spullen aan het opruimen in Dieren..
Had ik nog niet aan gedacht, maar kan uiteraardt veroorzaakt worden door al dat schuren. is tenslotte heel de tijd dezelfde beweging.
Spijtig Jet, hopelijk wordt het snel beter.
Jeti schreef:Ik kan m'n arm weer redelijk bewegen.. Maar nu werd ik vanmorgen wakker met een ontstoken oog.. Helemaal dik en voelt alsof er een vuist in zit.
Mss wel van al dat stof van hets schuren
Alweer beterschap toegewenst Jet!
Jeti schreef:Ik kan m'n arm weer redelijk bewegen.. Maar nu werd ik vanmorgen wakker met een ontstoken oog.. Helemaal dik en voelt alsof er een vuist in zit.
Mss wel van al dat stof van hets schuren Alweer beterschap toegewenst Jet!
Dat heb ik nu toch al bijna een week niet gedaan.. Maar ja, kan goed een stofje of een vuiltje zijn geweest of iets.
Komt wel weer goed, alleen nu ff lastig met een half-open en pijnlijk oog.
Mss wel van al dat stof van hets schuren Alweer beterschap toegewenst Jet!
Dat heb ik nu toch al bijna een week niet gedaan.. Maar ja, kan goed een stofje of een vuiltje zijn geweest of iets. Komt wel weer goed, alleen nu ff lastig met een half-open en pijnlijk oog.
Weet ik, mn zus heeft ze ooit allebei ontstoken gehad, zag niets meer voor 3dagen.
dat mijn oordopjes ooit door ons vorige konijn zijn aangevreten en het linker dopje nu veel meer herrie maakt dat rechts.
Morgen nieuwe halen, wel zonde want ze waren niet goedkoop