jensje36 schreef:Jeti schreef:
Frame van deze jongen
Achterbrug zit er nog aan.
Ahzo ahzo...Maar je verkoopt alléén het frame?
want ik denk als je hem volledig zou verkopen dat je wel vrij snel iemand zou vinden.
Als ik mocht en plaats genoeg had zou ik hem willen kopen...
Al ben ik niet zo echt voor dat model (van 1980 is hij zeker? of later?)...
Ik ben meer voor de oudere modellen van kreidler en Zündapp...
edit: je had al eerder gezegd dat hij van 84 was...excuses

Ik heb hem zo goed als compleet. Ik zou hem wel kunnen verkopen, maar was niet het plan. Heb het kappenwerk al in de grondverf zitten. Ik heb alleen dan dus het oude frame echt over.
Ik wil dit weekend een ander frame gaan ophalen om hem zelf weer op te bouwen en dan op motor kenteken te zetten.
Dit zijn niet zo'n populaire types hoor. Een koper vinden kan altijd, dat ligt aan je prijs
Enige bijzondere is, is dat dit de aller-aller-aller-allerlaatste gemaakte zundapp is.
In de jaren '80 was het duur om een schakelbrommer te verzekeren (300 gulden = 150 euro) per jaar. Veel scholieren konden dat dit betalen. Beetje vergelijkbaar met het 2ru verhaal. Ze zijn in de schuur beland en niemand keek ernaar om.
En ze waren lelijk en met grote plastic kappen.
Voordeel is dat er veel minder is gereden met de blokjes. Helaas was deze wel flink verbeund en afgeragt en ligt nu al helemaal uit elkaar. Nieuwe krukas gekocht en onderdelen al bij elkaar gesprokkeld. Alleen de 70 cc cilinder nog ophalen..