Pagina 61 van 100

Geplaatst: 21 jun 2012, 16:28
door marco
No risk no fun :lol:

Geplaatst: 22 jun 2012, 15:55
door fs1willem
Vanmiddag dan eindelijk de gas- en koppelingskabels van de 2F2-DX ingekort. Begrijp niet dat deze beide 20cm te lang waren. Ik had het wel begrepen als ik er een stokstuurtje op had zitten, maar deze heeft de ori-hoogte. Maar ach, blijven we lekker bezig.

Straks monteren en dan kan er worden gas gegeven en worden ontkoppeld 8) .

Geplaatst: 22 jun 2012, 17:18
door marco
Ik had laatst ook een te lange kabel bij mijn bestelling van JMPB was ook 20cm te lang heb ik omgeruild voor eentje van 102cm.

Geplaatst: 23 jun 2012, 17:33
door fs1willem
Kabeltjes na inkorten gemonteerd. Mooi op maat. Koppeling werkt perfect.

Geplaatst: 23 jun 2012, 22:03
door the_destroyers
M45 gemonteerd onder de 2ru.
Was dringend nodig, de oude banden waren volledig op. Wou er nog effe mee burnen, maar dan maar niet gedaan :lol:

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:21
door marco
Een 2f2 cilinder een beetje ontroest/ontkoold.

Morgen de uitlaatpoort maar eens flink vergroten 8)

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:28
door NIX
Vraag of Laars het even voor je doet.

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:32
door ginofs1
:lol:

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:37
door marco
Doe het zelf wel :lol:

Heb nu een mooi metaal freesje is wat minder werk dan al dat gevijl.

Geplaatst: 11 jul 2012, 01:30
door Jens36
Spanningsregelaar deftig op de 2RU aangesloten.
Dan maar eens olie afgelaten na 6000km, werd tijd :oops: :P :lol:
Cilindertje eraf gehaald, uitlaatpoort ontkoold.
Effe een F5B erop gezet die ik nog had liggen... rijd langs geen kanten :cry:
Dan de 2RU cilinder meegegeven met David om te zandstralen. Zit ik 's avond pinten te drinken, komt David ook nog:

David: " héé zedde morge thuis"
ik: "ja voorwa"
David: " aah u cilinder is al gestraald"


NIIICE nogmaals merci, zo snel wat een luxe :P :cheers:

Geplaatst: 12 jul 2012, 13:50
door David
Jens36 schreef:Spanningsregelaar deftig op de 2RU aangesloten.
Dan maar eens olie afgelaten na 6000km, werd tijd :oops: :P :lol:
Cilindertje eraf gehaald, uitlaatpoort ontkoold.
Effe een F5B erop gezet die ik nog had liggen... rijd langs geen kanten :cry:
Dan de 2RU cilinder meegegeven met David om te zandstralen. Zit ik 's avond pinten te drinken, komt David ook nog:

David: " héé zedde morge thuis"
ik: "ja voorwa"
David: " aah u cilinder is al gestraald"


NIIICE nogmaals merci, zo snel wat een luxe :P :cheers:


Das gaarne gedaan é maat, 't één plezier is 't ander waard! :wink:

Geplaatst: 12 jul 2012, 15:21
door Yamaha rd50m
malanca in gang gezet,
nog wa dinge doen zoals koppeling nakijken en gaskabel wa los maken, ma hij draait en rijdt! 8)
maar even de rd tank erop gezet om het naftkraanprobleem op te lossen
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Geplaatst: 12 jul 2012, 16:30
door fs1_1j6
Ik heb dat al meer bij italiaanse brommers gezien dat de schakelpook zo hoog staat..waarom?

Geplaatst: 12 jul 2012, 16:35
door Yamaha rd50m
fs1_1j6 schreef:Ik heb dat al meer bij italiaanse brommers gezien dat de schakelpook zo hoog staat..waarom?


das de kickstarter, dees is ne handvitesse

Geplaatst: 12 jul 2012, 17:48
door fs1willem
Set blokbeugels zwart gespoten en wat bouten ingekort.

FS1-P afgestoft.