bajaboy schreef:welke nummers dan ok blok nummer maar welk nummer is 4 en welke 5
Daar hebben we het laatst over gehad in jouw RD topic.
2EO sowieso, heb ik ook.
En 353 is de RDdx versie, maar heb je niets aan, want moet je ook weer andere cilinder enzo.
Of dus 5b DT blokken, zou daar ook graag wel wat nr's van weten.
Een vraagje ik keek net toevallig naar de achterkant van mijn brommer en toen viel me op tot ik rechts meer ruimte heb als links(de speling van het wiel en het spatbord)is dat normaal bij een brommer van 30 jaar
Ik heb hem wat bijgebogen maar is nog niet wat het zijn moet het spatbord begon te knikken
of als je spaakwielen hebt is ie misschien verkeerd gespannen .
dus bv de linker spaken strakker als de rechter trek je je wiel naar links .
geen gebroken of losse spaken?
hallo, ik heb namelijk 3 vraagjes:
is dit gatje in het midden van men 2ru zuiger normaal of niet? het is ongeveer 1 mm diameter.
bij men sheriff heb ik namelijk een kortsluiting op men bruine draad die onder de tank loopt, hij maakt rechtstreeks contact met het frame. waardoor ik het contact aanzet doorloopt naar de rode draad dus men batterij en al de rest komt rechtstreeks in kortsluiting. zoals ik zij is het de bruine draad die door men frame loopt die ergens contact maakt met de zwarte of het frame maar ik vind echt niet waar het zich bevindt. iemand een idee hoe ik dat kan vinden?
kan het daardoor ook zijn dat er geen vonken aan men bougie komen als ik kick?