ginofs1 schreef:wist je dat ik van tom een andere telefoon moet kopen. mijn oude kan niet meer dus ik krijg nu de zelfde hel over me heen als dat henkjan overwonnen heeft maar ik geef nooit op dus over een week kan ik ook watzoppen en wat kan zoon ding nog meer
tjee wat een super ding, dit had ik 10 jaar eerder moeten doen. ik kan nu ook watsoppen, internetten en weet ik veel wat allemaal. gewoon een top ding. tom heeft er van alles opgezet en het gebruik daar van is simpel en grote letters
Wiking schreef:Wist je dat een huisartsenpraktijk lidmaatschapskosten rekent voor elke patiënt? Mijn huisarts harkt per jaar ongeveer 400000 euro binnen voor alle patiënten die bij hem ingeschreven staan en dan ben je niet eens naar hem toe gegaan voor hulp. Ik wist dat niet
Ja, wist ik.. En heb ook genoeg vreemde declaraties gezien die goedgekeurd werden.. Spiraaltjes voor mannen enzo :-S
Yamaha rd50m schreef:wist je dat morgen eindelijk voor de mg gaan kijken
hij is enkele maanden geleden gekeurd. Wat houdt een keuring voor een auto van 1963 juist in in Nederland?
Dat hij aan de eisen van toen moet voldoen Kijk ook even naar de adviespunten op het rapport. Er zijn ook dubieuze keurstations waar elke auto goedgekeurd kan worden Je kunt er ook mee naar een keurstation voor een soort aankoopcheck. En dan bijv afspreken met de verkoper dat hij de keuring betaalt als er teveel gebreken zijn en je hem daardoor niet hoeft.