Pagina 62 van 100
Geplaatst: 31 mei 2008, 19:29
door Tombo
Inlaat afdekken en gewoon op de FS1 manier rijden

Geplaatst: 31 mei 2008, 19:31
door edje
dat kan ook. maar dan kun je beter de inlaat doortrekken naar onderen en er een grote spoelpoort van maken

Geplaatst: 31 mei 2008, 21:15
door Triforce
als je er een manier op vindt dan gewoon met twee carbs gaan rijden op 1 cil

Geplaatst: 31 mei 2008, 22:18
door wiebo
Gewoon niet doen

Geplaatst: 02 jun 2008, 13:21
door Jelle
is het carterdeksel van 2f2 hetzelfde als 378?
dus membraam, zonder oliepomp
deze dus:

Geplaatst: 02 jun 2008, 14:27
door edje
nee, volgens mij heeft 378 nog van die oude pijlstokjes, dus met ander schroefdraad

Geplaatst: 02 jun 2008, 18:08
door jonnotje
hey,
ik had olie besteld voor in de voorvork, en in de rem reservoir, maar ik kreeg 2 bijna dezelfde flesjes olie binnen. aleen de kleur van de etiket is iets anders, voor de rest is alles hetzelfde.. productnummer enzo...
klopt dit dat die 2 hetzelfde zijn?
Geplaatst: 02 jun 2008, 18:31
door edje
het wel alebij een hydraulisch systeem, maar of het precies het zelfde is??
Geplaatst: 02 jun 2008, 18:56
door Yamaha rd50m
is er ene manier om tezien of hitteschild van een hoge uitlaat orgineel is?
Geplaatst: 02 jun 2008, 19:01
door Jelle
zal wel ja, maar kweet niet welke

:lol:
Geplaatst: 02 jun 2008, 19:02
door Tombo
Geplaatst: 02 jun 2008, 19:05
door edje
dan zit er zon kaartje bij met een partnummer

Geplaatst: 02 jun 2008, 19:06
door Yamaha rd50m
niet als hij als eens gebruikt is ofzo

Geplaatst: 02 jun 2008, 19:13
door edje
afwerking

op passen op een ori uitlaat, dikke kans dat een immi toch niet past

Geplaatst: 02 jun 2008, 20:19
door Niels
Origineel hitteschild zie je aan het chroom, je voelt het aan de dikte van het plaatstaal en het belangrijkste: de omgevouwen randjes zijn niet scherp!
En een 378 carterdeksel is hetzelfde als die van een 2F2, die oude draad is alleen in 69/70 geweest.
