Pagina 63 van 100

Geplaatst: 27 okt 2007, 18:22
door mpro09
geen water, met benzine, alles ff spoelen en door blazen vlotter, naald en bak

Geplaatst: 27 okt 2007, 18:38
door occ1s
oki.. trouwens. hij doet t al weer goed. maar ik ga m nog wel ff alles goed doorblazen, omdat ik het niet nog een keer wil hebben xD

Geplaatst: 28 okt 2007, 19:50
door nick_janssen3
ik heb een vraagje is het frame van een fs1 5a3-sheriff
hetzelfde als elk ander frame
groet
nick

Geplaatst: 28 okt 2007, 20:16
door Martijn
ik dacht grotendeels wel! Weet t niet zeker.

Geplaatst: 28 okt 2007, 21:05
door Jelle
dacht het ook

drukveren afstellen

Geplaatst: 28 okt 2007, 21:10
door pee67
Wie kan mij vertellen hoever ik de schroef met drukveer in de drukplaat moet draaien?
Moet er een bepaalde afemting veerrek overblijven? En zoja? Hoeveel? Of moet ik de schroef aandraaien tot die niet verder kan?

M.v.gr. Peter

Geplaatst: 28 okt 2007, 21:10
door Niels
De achterkant is volgens mij anders en ik geloof dat er ook iets was met de hoek van het balhoofd, maar ik weet het niet zeker :shock:

Re: drukveren afstellen

Geplaatst: 28 okt 2007, 23:33
door jeroenvans
pee67 schreef:Wie kan mij vertellen hoever ik de schroef met drukveer in de drukplaat moet draaien?
Moet er een bepaalde afemting veerrek overblijven? En zoja? Hoeveel? Of moet ik de schroef aandraaien tot die niet verder kan?

M.v.gr. Peter

draaien tot je niet meer durft :twisted: :wink:

Geplaatst: 28 okt 2007, 23:37
door mpro09
in de koppeling?

tot ie niet meer verder kan(dacht ik) en dan niet te strak natuurlijk

ik deed het altijd met de schroefmachine en dan op stnadje 2 of 3 ofzo

Geplaatst: 29 okt 2007, 05:43
door pee67
Dat is in ieder geval duidelijk :D , had eerst gedacht dat ze niet helemaal "aan"gedraaid mochten worden omdat dat wellicht de platen niet uiteengedrukt konden worden tijdens het ontkoppelen/koppelen

Dus gewoon aandraaien en een halve slag voor krak stoppen :roll: :lol:

Geplaatst: 29 okt 2007, 12:32
door mpro09
jah :P

Geplaatst: 29 okt 2007, 12:41
door YamaSam
sheriffkader verschilt op een hele hoop punten hoor..
de knik halverwege (waar het frame begint waarover de tank komt) is veel harder,
waardoor het balhoofd ook achteroverkomt, en je die zeeg krijgt,
achteraan zijn beugeltjes opgelast, bevestiging van het spatbord is ook anders,...

Geplaatst: 29 okt 2007, 17:16
door harmen251
zijkapjes passen ook niet

Geplaatst: 29 okt 2007, 17:19
door jeroenvans
frame is gewoon anders...

Geplaatst: 29 okt 2007, 17:22
door nick_janssen3
okey bedankt ik had even een hersenspinsel van een gewone fs1 om toveren in een sheriff omdat ik niet zoveel sheriffs tegenkom met kenteken en opknapstaat (dus voor een leuk prijsje :P )