Mn 2f2 uitlaat weer gefixed ! Hij was helemaal dicht gekoold en toen ik m wilde ontkolen heb ik er flink wat in laten vallen (perongeluk) en mn demper zat vast gelast.
nu goed die los gedremeld en eruit gehaald, kwam toen 2 boorkoppen 1 penseel tegen en volgens mij zit er nog een stukje doek in ! Maar ik moet m sowieso nog uitbranden Dus dat komt dan wel goed.
Maar rijdt zo'n 2f2 nou harder dan een immi uitlaat ?
Dolle boel, ik gooi er als alles met de verzekering rond is de fik in en dan crossen maar!
Moeder had vandaag opgebeld naar de verzekering van de tegenpartij om er schot in te krijgen. Mn brommer is getaxeerd op 600 E, en hij is totalloss verklaard, ik heb m terug moeten kopen van de verzekering voor 200 E zodat ik nog 400 overhou, maar we vinden het stiekem te weinig. Dus vandaar dat ik op MP nu vergelijkbare brommers ga opzoeken en die uitprint en dan opstuur om te laten zien dat als ik een nieuwe vergelijkbare wil kopen ik meer kwijt ben dan 600 E !
de waarde van de brommer was geschat op 600 E, ik krijg 400 E terug om m te verbouwen. Die 200 is voor de verzekering omdat zij m moeten verkopen. Als ik die 600 E zou nemen, zouden zij m verkopen voor ongeveer 200 E aan iemand anders die m wel wil verbouwen !
de waarde van de brommer was geschat op 600 E, ik krijg 400 E terug om m te verbouwen. Die 200 is voor de verzekering omdat zij m moeten verkopen. Als ik die 600 E zou nemen, zouden zij m verkopen voor ongeveer 200 E aan iemand anders die m wel wil verbouwen !
dat zou dus ook betekenen dat ik een brommer zou kunnen kopen van de verzekering?? hoe word zoiets geregeld?