mpro09 schreef:zeker nie slecht maar hij was toch blauw?
hij zal heel hard gepoetst hebbe
hahhah
ik heb m'n nieuwe brommerrek ingeladen en ga straks wat electronicaprullen bij m'n lief..
begint tijd te worden dat die magische ontsteking bruikbaar wordt..
Vandaag weer een zooitje kilometers gemaakt. Zit nu op 275 km met inrijden. Vanavond reed ie in ene met horten en stoten enzo en hij viel uit en toen ik in de tank keek leek het het me maar is tijd om te gaan tanken Ik had hem niet helemaal volgegooid ivm de olie die ik zelf bij me had (had het afgemeten op 6 liter tanken), maar er had zeker 7-7,5 liter in gekund (met een tankinhoud van 9 liter).
ah juist Maarten, morgen passeer ik de straler, ik denk dat hij mn nummer kwijt is,
óf ik heb niet afgenomen, kan evengoed, in't terugkomen van Gent kom ik er voorbij, dus morgen nieuws!
mpro09 schreef:zeker nie slecht maar hij was toch blauw?
hij zal heel hard gepoetst hebbe
hahhah
ik heb m'n nieuwe brommerrek ingeladen en ga straks wat electronicaprullen bij m'n lief.. begint tijd te worden dat die magische ontsteking bruikbaar wordt..
schol!
Heb jij electronicaspullen nodig bij je lief , weer te veel aan de duvel gezeten of wa.
hier serieus chance gehad met het kersverse rek,
ik zette gisteren de PS50 er bovenop, prachtig zicht, zo'n werkbank met in de hoogte nog een brommertje gestald..
banden nog wat opgepompt voor het wegzetten en al..
vannacht klapband en brommer gezakt met de velg tot op het V-profiel waarop ie stond..
hurray for colsonbandekens! anders had die mooie klassieker wel netjes bovenop de TA gelegen