mpro09 schreef:ja idd vind het ook een beetje onzin, maarja boeie
idd vindt ik ook
als je de linker voet op de grond zet, en die glijd weg (kan best bij een natte dag) dan val je naar de kant van je tegenliggers. met je rechter voet val je op de berm kant. zit wel wat in
wist je dat ze hier net een nieuwe donkerblauwe vito V6 zijn komen droppen?
wist je dat dat best een mooi karretje is?
wist je dat ik die nu helemaal ga beginnen slopen? (om dan later weer op te bouwen natuurlijk )
YamaSam schreef:wist je dat ze hier net een nieuwe donkerblauwe vito V6 zijn komen droppen? wist je dat dat best een mooi karretje is? wist je dat ik die nu helemaal ga beginnen slopen? (om dan later weer op te bouwen natuurlijk )
Ghoh ge moet er maar geld voor hebben e, nieuwe dingen aankopen voor u nekeer te laten gaan! Ge moet u agressie ergens kwijt e :p
YamaSam schreef:wist je dat ze hier net een nieuwe donkerblauwe vito V6 zijn komen droppen? wist je dat dat best een mooi karretje is? wist je dat ik die nu helemaal ga beginnen slopen? (om dan later weer op te bouwen natuurlijk )
Ghoh ge moet er maar geld voor hebben e, nieuwe dingen aankopen voor u nekeer te laten gaan! Ge moet u agressie ergens kwijt e :p
ik heb die niet gekocht zenne
het ga verder als dat, ze kopen ne nieuwen auto, en laten die bij mij leveren zodat ik er mij kan mee bezighouden..
moest ik daar geld voor hebben kocht ik mij wel iets anders