Andries schreef:het zou ook nog kunnen dat het pakje wat langer onderweg is door de feestdagen etc., maar normaal gesproken komt het 1 of 2 dagen later binnen nadat het naar het postkantoor gebracht is....
heb je ook een tracking-code (daarmee kan je zien in welke fase van verzending het pakje zit)??
en die heeft man nog meer advertenties staan o.i.d.??
het pakketje zou hij verzekert versturen en mij de code mailen, maar helaas nog niets van beide
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja als je een motor in die prijsklasse koopt, moet er (meestal) wel wat aan gebeuren
bij mijn motor is er ook nog eens 1000 euro overheen gekomen (nieuwe remschijven, filters, ketting en tandwielen en nog wel meer)
het scheelt nog behoorlijk voor je dat je alles zelf doet
ginofs1 schreef:ja ik hoop dat hij nog komt maar hoe langer het duurt krijg ik er steeds minder vertrouwen in
ik heb 3 verschillende pakketjes onderweg die er ook al zouden moeten zijn, en mijn pa met spullen voor zijn werk ook dus de tnt gaat gewoon super traag nu
maar het is wel raar dat die kerel totaal niet meer bereikbaar is