Geplaatst: 17 nov 2009, 00:36
als ik hem koop,laat ik hem knijpen tot 24,99999999 kw... 

Monkeymadness schreef:als ik hem koop,laat ik hem knijpen tot 24,99999999 kw...
Wimmel O schreef:Monkeymadness schreef:als ik hem koop,laat ik hem knijpen tot 24,99999999 kw...
maar op jouw papieren staat toch het vermogen? of wil je er dan meteen nieuwe papieren ofzo?
rise and shine schreef:Monkeymadness schreef:tsss, ik heb een budget van 1000 euro hoor...
En je weet dat je daar nog niet op mag rijden omdat hij +25 KW is?
''50 Pk (37,3 Kw) bij 8500 Rpm''
http://www.cbfourclub.nl/cms/content/view/26/53/
Andries schreef:rise and shine schreef:Monkeymadness schreef:tsss, ik heb een budget van 1000 euro hoor...
En je weet dat je daar nog niet op mag rijden omdat hij +25 KW is?
''50 Pk (37,3 Kw) bij 8500 Rpm''
http://www.cbfourclub.nl/cms/content/view/26/53/
hoe zit dat dan met die van jou???
die heeft toch ook teveel vermogen...
rise and shine schreef:Andries schreef:rise and shine schreef:Monkeymadness schreef:tsss, ik heb een budget van 1000 euro hoor...
En je weet dat je daar nog niet op mag rijden omdat hij +25 KW is?
''50 Pk (37,3 Kw) bij 8500 Rpm''
http://www.cbfourclub.nl/cms/content/view/26/53/
hoe zit dat dan met die van jou???
die heeft toch ook teveel vermogen...
Volgens het boekje 27,6 op de krukas, als hij nu op de testbank staat mag ik denk ik blij zijn met een 20Kw op het achterwiel. Misschien binnenkort maar eens op de testbank gooien en een uitdraai meeslepen voortaan. (lekker via mn werk doen)
rise and shine schreef:niets noppes nada (op de kenteken papieren dan)
Monkeymadness schreef:man, dat ding liep geeneens....
en overal zeek de olie uit het blok...
er waren +- 20 spaken kapot voor & achter...
dus maar ff wachten op nog zo'n soort motor, ik kan via m'n rijinstructeur aan zo'n ding komen, dis wist nog iemand die zo'n ding had en ongebruikt in d schuur had staan...