miran72 schreef:Een tank binnen van Almere, Aan de binnenkant kuis verroest en met 3 deukjes en met acné (dat is nog erger dan sinasappelhuid) . Stalen zijkastjes ook met stofpikkels Je levert toch een strak gespoten tank en zijkastjes af als je voor 750 euro spuitwerk besteld. Een doos opsturen kan iedereen maar kwaliteit afleveren en service verlenen zijn hele andere zaken daarvoor moet je niet in Almere zijn.
mja, daar heb ik geen ervaring mee...
als je ginder iets besteld, is het allesinds perfecte service
miran72 schreef:Een tank binnen van Almere, Aan de binnenkant kuis verroest en met 3 deukjes en met acné (dat is nog erger dan sinasappelhuid) . Stalen zijkastjes ook met stofpikkels Je levert toch een strak gespoten tank en zijkastjes af als je voor 750 euro spuitwerk besteld. Een doos opsturen kan iedereen maar kwaliteit afleveren en service verlenen zijn hele andere zaken daarvoor moet je niet in Almere zijn.
mja, daar heb ik geen ervaring mee...
als je ginder iets besteld, is het allesinds perfecte service
Door o.a. JOU blijven ze bestaan, dus door JOU kopen ze vaak zeldzame ori dingen op van ebay enzo
(niet persoonlijk opvatten he, das gewoon mijn manier van denke )
€ 750 ,00 voor frame en achterbrug poedercoaten, tank en kastjes spuiten, koplamp en oren zwart spuiten, carterdeksels, luchtfilter en kettingeitje grijs spuiten en volgens mij ook nog de wielen opnieuw spaken en de naven spuiten, De wielen waren prima de rest zeer matige kwaliteit.
Tja spuiten is zoiezo lastig. Mijn tank uitdeuken plus rood spuiten zou mij 450 (!!!) euro gaan kosten volgens die mannen. Ik schrok me rot! kon ik hem zelf uitdeuken ging het me "slechts"100 kosten zonder bon omdat mijn werk daar al hun schade heen stuurt (auto bedrijf)
Thomash schreef:Tja spuiten is zoiezo lastig. Mijn tank uitdeuken plus rood spuiten zou mij 450 (!!!) euro gaan kosten volgens die mannen. Ik schrok me rot! kon ik hem zelf uitdeuken ging het me "slechts"100 kosten zonder bon omdat mijn werk daar al hun schade heen stuurt (auto bedrijf)
maarniet onmogelijk dus moet het gewoon goed gebeuren voor dat geld