Pagina 1 van 1

Geplaatst: 17 jun 2007, 11:02
door 2RU-ori
witloof schreef:hoe krijg he trouwens die schokbrekers uit elkaar?

Dit type schokbrekers heb ik nog nooit uit elkaar gehaald.
Maar Niels heeft ze pas in gedemonteerde staat hier getoond,
dus die zou het moeten weten :wink:

Geplaatst: 17 jun 2007, 11:03
door Jelle
inderdaad, maar wanneer je hem nodig hebt , is hij der niet :D

Geplaatst: 17 jun 2007, 12:34
door Jelle
probeer ik !

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:08
door Jelle
geen idee ,
ik dacht dat er geen uitlaten waren met 380 op

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:09
door Niels
Nee die zijn er ook niet, maar wel met 1Y4 :shock:

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:10
door harmen251
1y4 is toch 2ru

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:13
door Niels
Okee, dan denk ik dat die 378 pijp hier wel goed op is :shock:

Die zat ook op die franse van mij en dat was een 469 type :shock:

(of zat op een 2RU ook een 378 pijp?)

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:24
door petje
betreft de schokbreker...met een doek in de werkbank zette...kleur bus naar achter trekken...dan zie je een moer zitten...sleutel ertussen...losdraaie en de rest kun je met het handje verder draaien.

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:29
door harmen251
Niels schreef:Okee, dan denk ik dat die 378 pijp hier wel goed op is :shock:

Die zat ook op die franse van mij en dat was een 469 type :shock:

(of zat op een 2RU ook een 378 pijp?)


mss een nummerloze uitlaat, maar ik denk wel dat het een uitlaat moet zijn zonder ingelaste buis

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:44
door Jelle
de belgische 2ru heeft op uitlaat 2RT staan..

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:47
door harmen251
belgie heeft geen 2ru!!!!!!!!!! alleen import

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:54
door Jelle
daar gaan we weer...


belgische 2ru is 2rt .
en zever nu in ander topic

Geplaatst: 17 jun 2007, 13:55
door Tombo
2ru vs 2rt is hetzelfde gezever als van een nummertje in de uitlaat ;) uitlaat is uitlaat

Geplaatst: 17 jun 2007, 17:58
door edje
jou homoet ruilen tegen mijn immi pijpje :?: als ze toch het zelfde zijn :lol: :wink: :wink: