Pagina 1 van 5
meerdere vragen cillinder
Geplaatst: 24 jun 2007, 16:57
door jonnotje
ik was met marijn(reddevil) net evan aan het kijken hoe mijn cilinder/zuiger er aan toe was, zeer slecht dus, hij is niet meer te berijden
dus nu moet ik een nieuwe cil...
ik zal hier even al mijn vragen zetten, anders zet ik overal in ieder toppick weer een andere vraag neer en dat word iritand...
ik ga dus een nieuwe cil. kopen, ik wil weer een 50cc... en hogedruk kop...
mijn setup is momenteel 16mm mikuni, snelle pijp, en een 50cc + hogedruk kop:
1. -mijn tandwiel verhouding is nog 12/37, dat gaat worden, 13/40 of 41, weet ik nog niet helemaal, zou dit goed zijn?
2. -ik ben van plan alles bij jmpb te gaan bestellen, een Fs1 50cc, weet iemand of ik daar nog los een naaldlager bij moet bestellen?
3. -ik zag ook bij mijn uitlaat poort dat die best groot is, is dat standaard bij een fs1 cilinder, of moet ik daarvoor gaan vijlen of een 50 cc snel kopen?
dit is wat overzichtelijker denk ik....
alvast bedankt
Geplaatst: 24 jun 2007, 17:11
door mpro09
gewoon zon fs1 immi van 35,-
Geplaatst: 24 jun 2007, 17:21
door RDFS1
Waarom geen 60cc'tje?
Op deze cilinders staat ook gewoon 50cc en op de rollenbank ben je net zo goed de l*l met een snelle fs1 met 50cc of 60cc.
Geplaatst: 24 jun 2007, 17:32
door Tombo
Idd, een 60cc rijd lekkerder. Wat wil je, wil je hard rijden of een beetje relaxed rijden?
Geplaatst: 24 jun 2007, 19:32
door jonnotje
hard en relaxt
ik wil gewoon 50 cc houden, ik ga een 50cc bestellen op jmpb... is dat anders dan eentje die er op zat dan? dat was een Fs1 cilinder...
zijn die Fs1 cilinders nog te koop, waar en voor hoeveel
is een immi ook gewoon goed?
groetjes Jonno

Geplaatst: 24 jun 2007, 19:33
door jonnotje
en een 50cc kop bij Jmpb, is dat een hogedruk?
Geplaatst: 24 jun 2007, 20:09
door mpro09
99% zeker dat je al een immi fs1 had
en nee maar je kunt van je eigen kop ook gewoon zelf een hd kop maken
Geplaatst: 24 jun 2007, 21:09
door Aad
jonnotje schreef:en een 50cc kop bij Jmpb, is dat een hogedruk?
Ik zou ook gelijk 2 pakkingsetjes kopen, heb je gelijk 1 setje in voorraad!
Groet, Aad
Geplaatst: 25 jun 2007, 19:44
door mpro09
1 het zal weing verschil maken je huidige vertanding en 13/40 zijn het zelfde, en 1 tandje achter merk je niet
2 ja is handig maar hoefd geloof ik niet persee
3 de 50cc van jmpb is al snel en als je oude cilinder onbewerkt was blijft de poort even groot,
hij zal waarschijnlijk wel langzamer gaan dan je oude cil toen die nog goed was omdat het verschil tussen orri en immi fs1 cils erg groot is
Geplaatst: 25 jun 2007, 19:46
door jonnotje
maar ik weet neit zeker of die orri was, hoe kan je dat zien?
1. en is de vertanding 13/44 wel beter met snel optrekken enzoo?
Geplaatst: 25 jun 2007, 19:50
door mpro09
ja dan trek je goed op die vertanding had ik ook nog met me immi uitlaat
op het hemd van de cilinder, dat gedeelte wat in je carter schuift staat een code ofzo op. als die eris is het een orginele en staat er niks dan was het immi
Geplaatst: 25 jun 2007, 22:57
door nick_janssen3
haha handig 60cc is uitverkocht-niet dus
maar daar staat echt 50 cc op kan ik mijn pa lekker foppen

Geplaatst: 25 jun 2007, 23:08
door mpro09
nick_janssen3 schreef:haha handig 60cc is uitverkocht-niet dus
hoe bedoel je

Geplaatst: 25 jun 2007, 23:11
door nick_janssen3
ik bedoel dat het lekker handig is ik heb een nieuwe zuiger-cilinder nodig en 60cc is wel erg aantrekkelijk maar hij is uitverkocht bij jmpb
Geplaatst: 26 jun 2007, 16:45
door mpro09
ohw ik dacht dat je bedoelde dat ie niet meer uitverkocht was bij jmpb.
maar je kan hem volgens mijj ook ergens anders krijgen maar dan moetje f zoeken weet niet mer waar