Pagina 1 van 1
					
				Bocht Zundapp
				Geplaatst: 05 jul 2007, 17:17
				door Thomash
				Hallo iedereen!
Op mijn RD50 heb ik een verlaste homoet 4p zoals een van jullie mij kon vertellen!
Deze zit aan de bocht van een Zundapp gelast, enkel als ik mijn hand op de uitlaat druk pruttelt hij lekker verder.
Past een zundapp tuit wel goed op een RD cilinder? of is het beun?
Thomas
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2007, 17:39
				door edje
				hoe zit een rd bocht eigenlijk aan de cilinder, met een wartel zoals bij een fs1?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2007, 18:38
				door Thomash
				Het woord wartel ken ik niet 
Gewoon met een tuit met een oversluitende kop en een uitlaat klem
uitlaatbocht:

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2007, 18:44
				door Tombo
				zit dat bij een RD ook zo? Ik dacht dat die namelijk ook een wartel hadden als een fs1
ZO te zien hebben ze een wartel zoals een fs1:
Dit is namelijk een RD50 bocht volgens 
www.50cc.nl
Weetje zeker dat er niet aan je cilinder gekloot is om zo een zundapp bocht passend te maken?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2007, 19:10
				door punkemon
				is hij ms niet vastgemaakt met veetjes?in de cilinder
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2007, 19:38
				door Thomash
				Jullie hadden gelijk. De tuit is zoals op jullie plaatje met een soort grote schroef er over. Net even los gehaald en krijg hem nu ff niet meer vast  
  
  
  Snel ff goed kijken dus!
en kijken naar een ander uitlaatje want de bocht zit niet vastgelast aan de demper ofzo ..
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2007, 20:01
				door Martijn
				Hoeft ook niet, mn broer zn rixe (sachsblokje) heeft een klem bij zn uitlaat waar de bocht naar binnen gaat 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2007, 20:21
				door Thomash
				naa hij lekte bij de cilinder omdat de uitlaat er onder spanning was op gezet. is alweer goed.  het hele lekken is nu weg.. daar was dit topic ook voor omdat ik dacht dat er een zundapp bocht op zat (is ook zo maar pas gemaakt) en dat ie daardoor lekte.
Bedankt