Pagina 1 van 3
					
				eindelijk een tank
				Geplaatst: 30 okt 2007, 21:57
				door mari van kasteren
				heb een tank gevonden op marktplaats en gekocht moet alleen gespoten worden en 2 deukjes verwijderen
verkoper vroeg 35,- euro ik heb hem daarvoor gekocht
maar toen ie hem wilde opsturen ontdekte hij de deukjes kreeg ik 15,- terug
 dus nu voor 20,- en 6,- verzendkosten een originele tank + benzinekraan , voor mijn 74, FS1 
kan ik ook eens kijken hoe ie rijdt
			 
			
					
				
				Geplaatst: 30 okt 2007, 21:58
				door occ1s
				netjes!, welke kleur wil je m gaan spuiten?
Om wat voor tank gaat het 2ru? 1j5? beumertje?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 30 okt 2007, 22:14
				door Thomash
				35 voor een tank is al niet veel en dan nog 15 euro terug top dealtje!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 30 okt 2007, 22:32
				door Niels
				Jah inderdaad, dat doe je goed! 
Welke was het? 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 okt 2007, 06:54
				door Aad
				occ1s schreef:netjes!, welke kleur wil je m gaan spuiten?
Om wat voor tank gaat het 2ru? 1j5? beumertje?
Zal voor die prijs geen beumer geweest zijn!!
Ik denk voor z'n brommer uit 74, dus 'n 378 of zo denk ik.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 okt 2007, 08:12
				door Niels
				Dat denk ik ook.
Over het algemeen zijn trouwens hoge tanken niet zo gek duur  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 okt 2007, 19:44
				door occ1s
				klopt 

 had de mijne voor € 7,50 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 okt 2007, 21:21
				door mari van kasteren
				is een hoge tank voor een 378 
heb hem vandaag erop gezet  brandstof er in en toen hop 2 keer kikken en hij liep heeft toch zeker 3 jaar stil gestaan
hij trekt super op in 1 en 2 maar in 3 en 4 trekt ie niet echt meer door  hij loopt 50 in zijn 2 
maar komt niet boven de 55 uit in 3 en 4   
wat kan dat zijn
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 okt 2007, 21:24
				door edje
				wat is je setup?
ik gok op je tandwielverhouding die veel te zwaar is 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 okt 2007, 21:44
				door mari van kasteren
				dacht ik ook al zo iets dus voor kleiner of achter groter voor meer trekkracht
ik moet hem trouwens ook nog snelheid terugbrengen voor keuring 
maar wilde dit hetzelfde doen als bij scooters n.l begrenzer [prop] in de uitlaat
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 okt 2007, 22:25
				door occ1s
				nee man.. kleine moeite om ff verhouding 11 - 44 erop te zetten met een 10 mm mikuni 

, dan ff bagger afstellen 

 en hij komt door de keuring 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2007, 08:55
				door edje
				denk er niet te makkelijk over hoor. ik denk dat een fs1 cilinder, met 10mm mik, immi pijp en 11-44 nog wel 60 loopt, dan kun je het wel vergeten bij de keuring. prop werkt idd wel goed 

  wel van te voren kijken hoe hard hij loopt natuurlijk 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2007, 15:11
				door occ1s
				nope
trekt hij niet, heb het zelf ook gehad, 11 vertanding + 10 mm is 50 kmh max
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2007, 15:12
				door occ1s
				en toen was hij perfect afgesteld, dus, waarom perfect afstellen 

 zet onsteking ff k*t, net iets te vroeg of te laat, en misschien de gasschuif blokeren, zodat hij net niet de 100% gas kan halen 

?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2007, 15:39
				door Tombo
				Dan was hijw ss niet perfect afgesteld, want de sloomste cilinder rijd met 11x44 al 45 km/h. En aangezien ongeveer wel elke imitatie fs1 cilinder meer toeren draait dan welke willekeurige originele langzame cilinder ook, rijdt hij altijd harder 
