Pagina 1 van 3
eindelijk een tank
Geplaatst: 30 okt 2007, 21:57
door mari van kasteren
heb een tank gevonden op marktplaats en gekocht moet alleen gespoten worden en 2 deukjes verwijderen
verkoper vroeg 35,- euro ik heb hem daarvoor gekocht
maar toen ie hem wilde opsturen ontdekte hij de deukjes kreeg ik 15,- terug
dus nu voor 20,- en 6,- verzendkosten een originele tank + benzinekraan , voor mijn 74, FS1
kan ik ook eens kijken hoe ie rijdt
Geplaatst: 30 okt 2007, 21:58
door occ1s
netjes!, welke kleur wil je m gaan spuiten?
Om wat voor tank gaat het 2ru? 1j5? beumertje?
Geplaatst: 30 okt 2007, 22:14
door Thomash
35 voor een tank is al niet veel en dan nog 15 euro terug top dealtje!
Geplaatst: 30 okt 2007, 22:32
door Niels
Jah inderdaad, dat doe je goed!
Welke was het?

Geplaatst: 31 okt 2007, 06:54
door Aad
occ1s schreef:netjes!, welke kleur wil je m gaan spuiten?
Om wat voor tank gaat het 2ru? 1j5? beumertje?
Zal voor die prijs geen beumer geweest zijn!!
Ik denk voor z'n brommer uit 74, dus 'n 378 of zo denk ik.
Geplaatst: 31 okt 2007, 08:12
door Niels
Dat denk ik ook.
Over het algemeen zijn trouwens hoge tanken niet zo gek duur

Geplaatst: 31 okt 2007, 19:44
door occ1s
klopt

had de mijne voor € 7,50

Geplaatst: 31 okt 2007, 21:21
door mari van kasteren
is een hoge tank voor een 378
heb hem vandaag erop gezet brandstof er in en toen hop 2 keer kikken en hij liep heeft toch zeker 3 jaar stil gestaan
hij trekt super op in 1 en 2 maar in 3 en 4 trekt ie niet echt meer door hij loopt 50 in zijn 2
maar komt niet boven de 55 uit in 3 en 4
wat kan dat zijn
Geplaatst: 31 okt 2007, 21:24
door edje
wat is je setup?
ik gok op je tandwielverhouding die veel te zwaar is

Geplaatst: 31 okt 2007, 21:44
door mari van kasteren
dacht ik ook al zo iets dus voor kleiner of achter groter voor meer trekkracht
ik moet hem trouwens ook nog snelheid terugbrengen voor keuring
maar wilde dit hetzelfde doen als bij scooters n.l begrenzer [prop] in de uitlaat
Geplaatst: 31 okt 2007, 22:25
door occ1s
nee man.. kleine moeite om ff verhouding 11 - 44 erop te zetten met een 10 mm mikuni

, dan ff bagger afstellen

en hij komt door de keuring

Geplaatst: 01 nov 2007, 08:55
door edje
denk er niet te makkelijk over hoor. ik denk dat een fs1 cilinder, met 10mm mik, immi pijp en 11-44 nog wel 60 loopt, dan kun je het wel vergeten bij de keuring. prop werkt idd wel goed

wel van te voren kijken hoe hard hij loopt natuurlijk

Geplaatst: 01 nov 2007, 15:11
door occ1s
nope
trekt hij niet, heb het zelf ook gehad, 11 vertanding + 10 mm is 50 kmh max
Geplaatst: 01 nov 2007, 15:12
door occ1s
en toen was hij perfect afgesteld, dus, waarom perfect afstellen

zet onsteking ff k*t, net iets te vroeg of te laat, en misschien de gasschuif blokeren, zodat hij net niet de 100% gas kan halen

?
Geplaatst: 01 nov 2007, 15:39
door Tombo
Dan was hijw ss niet perfect afgesteld, want de sloomste cilinder rijd met 11x44 al 45 km/h. En aangezien ongeveer wel elke imitatie fs1 cilinder meer toeren draait dan welke willekeurige originele langzame cilinder ook, rijdt hij altijd harder
