Afstel gezeik
Afstel gezeik
Nu goed, mn broem reedt eerst helemaal prima, verzoop wel een beetje maar daar kon ik goed mee leven. Dus na een tijdje toch maar een kleinere sproeier (van 160 naar 150). En daar een tijd mee rond gereden.
Toen gaven mn punten de geest, nieuwe gekocht en vervolgens mn punten gesteld op de manier van sam (vloeipapier methode).
Nu zou je denken dat hij het daarna na een paar keer kicken het gewoon weer hoort te doen ! (mn bougiekabel geeft een vonk van bijna een cm) Maar nee hoor, ik krijg m enkel stationair, en als ik ook maar een klein beetje gas geef, verzuipt hij als een gek !
Iemand ?
Toen gaven mn punten de geest, nieuwe gekocht en vervolgens mn punten gesteld op de manier van sam (vloeipapier methode).
Nu zou je denken dat hij het daarna na een paar keer kicken het gewoon weer hoort te doen ! (mn bougiekabel geeft een vonk van bijna een cm) Maar nee hoor, ik krijg m enkel stationair, en als ik ook maar een klein beetje gas geef, verzuipt hij als een gek !
Iemand ?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Handyman
- 500km gereden
Stel dat je oude punten niet optimaal stonden, en je dat compenseerde met een niet juiste sproeier...
Nu staan je nieuwe punten goed maar klopt de sproeier niet...
Of de punten staan nog niet goed...
Het is de ontsteking of de brandstoftoevoer, 1 van de 2, ik gok de punten opnieuw stellen.
Heb je de puntjes ontvet / beetje opgeschuurd ?
Je bougiekleur geeft het antwoord meestal wel.
Nu staan je nieuwe punten goed maar klopt de sproeier niet...
Of de punten staan nog niet goed...
Het is de ontsteking of de brandstoftoevoer, 1 van de 2, ik gok de punten opnieuw stellen.
Heb je de puntjes ontvet / beetje opgeschuurd ?
Je bougiekleur geeft het antwoord meestal wel.
- jerrow
- 1000km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: