Pagina 1 van 2
Bestelling zoek
Geplaatst: 29 jan 2008, 17:22
door miran72
Bij JMPB flinke bestelling gedaan en betaald . Nou is de bestelling verdwenen of verkeerd afgeleverd door TNT, ik heb in ieder geval niks
Ben benieuwd hoe dat opgelost word was best een waardevolle zending.
Baal echt als een stekker
Geplaatst: 29 jan 2008, 17:29
door YamaSam
everymans nightmare..
bellen naar TNT, constant, de eerste dagen in ieder geval,
trackingnummer vragen en verdeelcentra afbellen..
ook es bij de buren gaan horen etc?
overkomt me ook geregeld
geef mij maar ups, maar daar heb jij geen r*k aan natuurlijk
plop er wel ééntje open op jouw miserie
schol
Geplaatst: 29 jan 2008, 17:31
door rise and shine

dat is wel verrot zeg
Ik denk ook dat je maar gewoon veel moet bellen naar tnt!
Wat had je bestelt als ik vragen mag
Veel suc6 er mee, ik help je hopen dat het snel weer terecht komt!
Geplaatst: 29 jan 2008, 18:04
door Tombo
Dat is wel jammer. Ik neem aan dat JMPB het verzekerd heeft verzonden.
Ik ben er ook zeker van dat er een passende oplossing wordt gevonden. De jongens van JMPB hebben service hoog in het vaandel staan!
Geplaatst: 29 jan 2008, 19:11
door Jelle
jmpb zorgt wel voor een oplossing
ze zijn zeeer klantvriendelijk!
Geplaatst: 29 jan 2008, 19:20
door Niels
Dingen die verloren gaan bij TNT worden of vernietigd of teruggestuurd, dus je hebt 50% kans

Geplaatst: 29 jan 2008, 19:36
door ginofs1
bestelling kwijt!!!!!!. gvd
ik denk dat er ergens een posbode zijn fiets tegen een boom heeft gezet, en nu mijn bier opzuipt.
als ik hem te pakken krijg dan'*^%*&$%#@.
gr gino
Geplaatst: 29 jan 2008, 19:59
door fs-ael
het is mij ook wel eens gebeurd
met een tracking nummer heb je nog wel een kans
Geplaatst: 29 jan 2008, 20:13
door Jelle
en in principe,
als jij niets toekrijgt, zal jmpb je moeten vergoeden, hoe dan ook.
en ik denk wel dat ze met tracking werken, je moet allesinds aftekenen bij ontvangst
Geplaatst: 29 jan 2008, 20:14
door Tombo
Waarom zou jmpb je moeten vergoeden? Lijkt mij niet. Zodra hun het afgeleverd hebben bij TNT is het nu de verantwoordelijkheid van TNT!
Die track & trace is een service van TNT-post
Geplaatst: 29 jan 2008, 20:19
door Handyman
Tombo schreef:Waarom zou jmpb je moeten vergoeden? Lijkt mij niet. Zodra hun het afgeleverd hebben bij TNT is het nu de verantwoordelijkheid van TNT!
Die track & trace is een service van TNT-post
P'cies. Tante Pos moet JMPB schadeloos stellen, als ze het verzekerd verzenden tenminste.
Anyway krijg je jouw spullen echt wel weer.
Geplaatst: 29 jan 2008, 21:38
door miran72
TNT al een paar keer gebeld voorlopig houden ze het daar op een verkeerd huisnummer op het pakket maar volgens JMPB kan dat niet dus als JMPB een correct verzendbewijs kan leveren dan liegt TNT maar het onderzoek was nog niet afgerond. Het pakket was trouwens wel een paar honderd euro.
Word vervolgd.
Geplaatst: 29 jan 2008, 21:50
door reddevil
paar honderd euro
zal groot pakketje wezen.. raken ze toch niet zomaar kwijt!
edit : das k*t

Geplaatst: 29 jan 2008, 21:56
door Cmon
Nét bij een prijzige bestelling gebeurt dat natuurlijk weer

Geplaatst: 29 jan 2008, 22:22
door Jelle
ja ik weet het niet maar
lijkt me toch dat als je betaald, je je goederen wilt krijgen.
ok , jmpb heeft geen schuld, maar toch..
jij betaald hen, dan moeten zij toch zorgen dat jij het pak krijgt?
als ik op ebay iets koop, en ik betaal dat , maar krijg het nooit aan..
dan ga ik ook mijn geld terug krijgen van de verkoper
