Pagina 1 van 4

cilinder

Geplaatst: 27 apr 2008, 16:31
door jonnotje
hallo allemaal, net terug van de meeting, en er lag een pakketje thuis voor me, met een cilinder van Petje die eigelijk 60cc zou zijn, maar het is 40mm diameter...

wat mij opviel is: hij is niet zwart, maar metaal kleurig.. ik denk allu, en hij is goed afgewerkt :shock: , en het is een merk!

foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en hier de poortmap:

Afbeelding

Geplaatst: 27 apr 2008, 17:11
door edje
das volgens mij zon immi van een yb50 of zo van zon chinese site, geloof dat tombo die eens poste :wink:

http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... c&start=30

hier dus

Geplaatst: 27 apr 2008, 17:19
door jonnotje
ja precies, zoeen is het :P

Geplaatst: 27 apr 2008, 17:21
door edje
ziet er niet verkeerd uit :wink: alleen de draad van de uitlaatl lijkt me op? :roll:

Geplaatst: 27 apr 2008, 17:22
door jonnotje
hey ja, lijkt op de foto zeker zo, maar het draad zit er echt nog perfect op :P

Geplaatst: 25 jun 2008, 17:07
door ronny
heb je die al geprobeerd zo ja hoe loopt hij
ziet er opzich wel goed uit denk ik
:)
maar weet je zeker dat hij van aluminium is zit er wel uit als gietijzer [je merkt het aan het gewicht]

Geplaatst: 26 jun 2008, 10:12
door jonnotje
hij is gietijzer ja, ik hbe hem wat meer bewerkt :P ben nog met de spoelkanalen bezig... ik zal wel even een poortmapje maken....

ik wil hem binnenkort gaan uitproberen

Geplaatst: 26 jun 2008, 10:18
door jonnotje
Afbeelding

zeg maar wat jullie er van denken

Geplaatst: 26 jun 2008, 11:06
door Triforce
ik zou hem gewoon zoals hij eerst was rijden en kijken als het wat is en niet meteen een fs1 cilinder kwa poorten maaken, dat maakt hem niet meer zo speciaal

Geplaatst: 26 jun 2008, 11:38
door Aad
Triforce schreef:ik zou hem gewoon zoals hij eerst was rijden en kijken als het wat is en niet meteen een fs1 cilinder kwa poorten maaken, dat maakt hem niet meer zo speciaal


Effe weer wat metaal er in lijme/lasse dus Jonno! :prof:

Geplaatst: 26 jun 2008, 14:51
door jonnotje
hahahaha, ja dat zal een hele klus worden :lol:

ik denk zelf dat hij zoals hij nu is heel veel koppel heeft (als hij nog rijd :P )

Geplaatst: 26 jun 2008, 14:54
door YamaSam
Triforce schreef:ik zou hem gewoon zoals hij eerst was rijden en kijken als het wat is en niet meteen een fs1 cilinder kwa poorten maaken, dat maakt hem niet meer zo speciaal

verwar je eigelijk "speciaal" niet met "loom"?
:D

Geplaatst: 26 jun 2008, 14:55
door Triforce
YamaSam schreef:
Triforce schreef:ik zou hem gewoon zoals hij eerst was rijden en kijken als het wat is en niet meteen een fs1 cilinder kwa poorten maaken, dat maakt hem niet meer zo speciaal

verwar je eigelijk "speciaal" niet met "loom"?
:D


nope, want hij heeft een iets lagere powerband maar dat kan hem misschien wel lekkerder laten rijden, in plaats van alleen maar meer hogeretoeren te maken

Geplaatst: 26 jun 2008, 14:58
door jonnotje
Triforce schreef:
YamaSam schreef:
Triforce schreef:ik zou hem gewoon zoals hij eerst was rijden en kijken als het wat is en niet meteen een fs1 cilinder kwa poorten maaken, dat maakt hem niet meer zo speciaal

verwar je eigelijk "speciaal" niet met "loom"?
:D


nope, want hij heeft een iets lagere powerband maar dat kan hem misschien wel lekkerder laten rijden, in plaats van alleen maar meer hogeretoeren te maken


ja, en Jij kan mij nu al vertellen hoe die cilinder gaat rijden strax :?

Geplaatst: 26 jun 2008, 15:16
door YamaSam
:) glazen boltjoening, ken je dat niet Jonno?? loop jij even achter zeg :shock:


met één eigenschap weet je niks :) ik kan een Von Helden Original topcilinder zó op een blok monteren met een fucked setupje, dat je net de 40 haalt, en toch start als een zonnetje..
nét zoals ik een onbewerkte immi van €34 op een deftige onderblok 90 kan laten lopen, mits wat goede zorgen :shock: