Pagina 1 van 1
Brommer kopen
Geplaatst: 02 jul 2008, 22:09
door paull
Beste leden,
Kunnen jullie even je mening gefen over deze fs1, en wat hij ongeveer waard is? Hij is helemaal in orde, alles orgineel! Behalve zadel.... Check ff de link:
http://www.marktplaats.nl/
Die man wou er 900 voor hebben....
Later
Geplaatst: 02 jul 2008, 22:11
door Yamaha rd50m
die link klopt niet, ergens in het midden van de pagina staat normaal de juiste
Geplaatst: 02 jul 2008, 22:26
door paull
Oja je hebt gelijk, hier is een andere:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OBCFTQTJ
Re: Brommer kopen
Geplaatst: 02 jul 2008, 22:29
door Lukas251
paull schreef:Hij is helemaal in orde, alles orgineel!
het zadel al niet
Geplaatst: 02 jul 2008, 23:41
door YamaSam
en geen pinkers? het ziet er idd een nette bak uit, maar het kan nog vanalles zijn hé,
hoeveel km's staan er zogezegd op en hoe zien de rubbers eruit?
Geplaatst: 03 jul 2008, 12:32
door paull
Uhm pinkers? Wat zijn dat eigelijk? Verder weet ik niet hoeveel die gelopen heeft...Wat is normaal voor zo'n 2ru? En wat bedoel je met rubbers? Ben een beginnertje

Geplaatst: 03 jul 2008, 12:41
door Zwepper
pinkers zijn knipperlichten en rubbers gwn de banden denk ik

Geplaatst: 03 jul 2008, 12:41
door mpro09
je kan er denk ik nog wel wat af praten maar 900 is opzich niet heel overdreven
Geplaatst: 03 jul 2008, 12:52
door YamaSam
met rubbers wil ik de schakelpedaalrubber, handvaten etc zeggen..
als je een ovaalgesleten schakelpook hebt en er staat 5000 km op de teller, dan klopt er iets niet..
meestal gaat een fs1 aan de kant op 16000km.. tenminste, dat leid ik af aan de tellers die ik hier heb liggen..
dan is er werk aan, niet dat hij nietmeer verderkan dan hé
Geplaatst: 03 jul 2008, 14:32
door paull
Nee, oke dat is wel een goeie van die schakelpedaal! Kijk dan weet ik dat ook weer, straks is dat nooit 900 waard en dan betaal ik me weer kapoet. Bedankt nog hé
Geplaatst: 03 jul 2008, 14:40
door YamaSam
geen probleem..
er zijn nog dingen waar je moet naar kijken he,
is de bougie roest? dwz weinig onderhoud gehad..
zitten er nog ribbels in de schakelas? zijn de kruiskoppen van de carterdeksels nog intact? (wijst op begaaid sleutelwerk)
blijft de sleutel nog in het contact vastzitten op stand 1 en 2? na 10000 is dit nietmeer het geval volgens mij
de sleetaanduiding van de remblokken nog binnen aanvaardbaar bereik? (zie je aan de indicator op de remas en klok)
kickstarter of schakelpedaal toch niet vastgelast?
is de blok droog onderaan?
staan er op de uitlaat tekens van griptangen of waterpomptangen?
er komt toch zeker wel geen blauwe pakking van tussen de carterhelften? (onverzorgde knutselaar is doorgaans slechte revisor)
..
Geplaatst: 03 jul 2008, 14:40
door YamaSam
er was es een topic "waarop te letten bij aankoop" lees dat ans effe door, stonden véél tips in
Geplaatst: 04 jul 2008, 20:00
door paull
YamaSam, hij heeft 14000 gelopen enne dat topic kon ik niet vinden maar dit zijn zeker handige tips. Hoe kan ik zien of er nog ribels in de schakelas zitten? Ik kan moeilijk het blok bij verkoop gaan opentrekken of hoeft dat niet?
Geplaatst: 04 jul 2008, 21:09
door Axel
Gewoon ff kijken of je het pookje niet rond de schakelas kan draaien (want dan is de as dus dolgedraait).