Indeling forum,s
Geplaatst: 30 nov 2008, 02:07
Indeling forum,hoi ik bezoek nu al een tijdje jullie forum,s en ik vind dat ik veel handelingen moet verrichten op jullie forum .
Het is ingewikkeld ingedeelt ,kijk eens naar de eenvoud en goede opzet van ons forum van de rd350.nl ,je hebt daar café ,techniek ,en evenementen,je knalt daar zo doorheen om iets te vinden ,alles staat ook simpel onderelkaar werkt super.
Bij jullie moet ik altijd zoeken ,ook zou ik het leuk vinden dat er wat meer diepgang komt in technische kennis van de fs1,ik mis heel erg echte kennis van het opvoeren van de fs1 blok,zo ben ik mij al tijden suf aan het zoeken op internet en bij jullie wat voor inlaatschijven er zijn voor de fs1 ,en dan bedoel ik hoeveel graden open ,wanneer open,wanneer dicht,waarom word de uitlaat bij schijfinlaat niet goed gebruikt?????/ als de schijf opengaat dan gaan de spoelpoorten net dicht dat is juist het moment waar de uitlaat door het carter naar de carburateur kan zuigen voor een goede inlaat,bij een snelle tweetakt is dit enorm belangrijk, dat de uitlaat gevuld word met mengsel zodat die met pulseren het mengsel weer de cilinder induwt zodra de uitlaatpoort bijna sluit.
Als je dit soort dingen op internet opzoekt dan kom je niks van de fs1 tegen,je ziet altijd weer een verhaal van Pavel Husak over schijfsturing van een wegracer maar dat heb ik zelf wel in de boeken staan.
Misschien ben ik te oud voor jullie club maar aangezien mij dit opvalt wou ik dit eens in de groep sturen.
Het is ingewikkeld ingedeelt ,kijk eens naar de eenvoud en goede opzet van ons forum van de rd350.nl ,je hebt daar café ,techniek ,en evenementen,je knalt daar zo doorheen om iets te vinden ,alles staat ook simpel onderelkaar werkt super.
Bij jullie moet ik altijd zoeken ,ook zou ik het leuk vinden dat er wat meer diepgang komt in technische kennis van de fs1,ik mis heel erg echte kennis van het opvoeren van de fs1 blok,zo ben ik mij al tijden suf aan het zoeken op internet en bij jullie wat voor inlaatschijven er zijn voor de fs1 ,en dan bedoel ik hoeveel graden open ,wanneer open,wanneer dicht,waarom word de uitlaat bij schijfinlaat niet goed gebruikt?????/ als de schijf opengaat dan gaan de spoelpoorten net dicht dat is juist het moment waar de uitlaat door het carter naar de carburateur kan zuigen voor een goede inlaat,bij een snelle tweetakt is dit enorm belangrijk, dat de uitlaat gevuld word met mengsel zodat die met pulseren het mengsel weer de cilinder induwt zodra de uitlaatpoort bijna sluit.
Als je dit soort dingen op internet opzoekt dan kom je niks van de fs1 tegen,je ziet altijd weer een verhaal van Pavel Husak over schijfsturing van een wegracer maar dat heb ik zelf wel in de boeken staan.
Misschien ben ik te oud voor jullie club maar aangezien mij dit opvalt wou ik dit eens in de groep sturen.