Pagina 1 van 1

Zoek de fout!-topic

Geplaatst: 06 mar 2009, 16:04
door YamaSam
wat het is, ZOEK DE FOUT!

[web]http://www.motorencyclopedie.nl/motorencyclopedie/yamaha-50fs1ssautolube/50fs1ssautolube.htm[/web]

Geplaatst: 06 mar 2009, 16:17
door Axel
Zadel van de gele 378.

Geplaatst: 06 mar 2009, 16:29
door mpro09
voorrem links

fs50 4bak :huh:

Geplaatst: 06 mar 2009, 16:34
door YamaSam
wat dacht je van de cilinderkop op die gele? :P

Geplaatst: 06 mar 2009, 16:35
door mpro09
ja ook :lol:

die gele klopt van geen kante :lol:

Geplaatst: 06 mar 2009, 16:36
door YamaSam
mpro09 schreef:ja ook :lol:

die gele klopt van geen kante :lol:

staat wél in de encyclopedie!

Geplaatst: 06 mar 2009, 16:44
door Axel
Die uitlaat is ook apart, bestaat uit 1 stuk, heeft ook lasnaden, maar de achterkant is gewoon recht :?

Geplaatst: 06 mar 2009, 17:06
door Zwepper
YamaSam schreef:wat dacht je van de cilinderkop op die gele? :P


:lol: maar ik vind het wel mooier staan !

Geplaatst: 06 mar 2009, 21:18
door fs-ael
das een fs50 kop dat hoort zo

Geplaatst: 07 mar 2009, 11:32
door YamaSam
fs-ael schreef:das een fs50 kop dat hoort zo

:shock: is die zo geleverd dan?

Geplaatst: 07 mar 2009, 11:35
door jeroenvans
ja, dat werd standaard geleverd met kabouters in het frame! Als de benzine opwas hoefde je hem niet zelf te duwen :prof:

Geplaatst: 07 mar 2009, 11:49
door Niels
Volgens mij is dat gewoon zo'n Protuna kop, want deze lijkt veel groter dan de FS50 kop.
Dat gele ding is echt een mengelmoes, maar die paarse is best netjes :)
Alleen het zadel en de tankplaatjes kloppen daar niet :P

Geplaatst: 07 mar 2009, 20:53
door fs1man
Die uitlaat van die gele is een tijdje leverbaar geweest in the seventies, juist door die achterkant is menig agent er in gestonken dat ie niet opgevoerd was omdat de normale dikke uitlaat schuin liep.
werdt je aangehouden zette je de brommer uit, van de agent moest je m weer starten je trok de choke uit en de agent wilde zelf gas geven met de choke er op klonk je brommer redelijk orgineel dus geen bekeuring :D
Deze uitlaat zal ergens in 1977 op de markt zijn gekomen.
Voor de rest lijkt die gele op een 2 ru te zijn opgebouwd.
De paarse lijkt me redelijk goed gelukt 8)

Geplaatst: 08 mar 2009, 13:25
door Tombo
Zo'n uitlaat heb ik ook gehad, klinkt wat zwaarder (staat ook iets in van "cyclo fapril" ofzo) als een fs1 pijp.
Die gele is best vet, franse tank met dat zadel ziet er best mooi uit

Geplaatst: 08 mar 2009, 18:46
door Giel_fs1
is dat die pijp die ik nu heb? :P