Pagina 1 van 2
Webwinkels.
Geplaatst: 22 jun 2010, 11:57
door fs1man
Wat vinden we van de webwinkels?
Het valdt mij op dat sommige maar laks zijn of met leveren of met reageren op mail.
Ik denk dat ik mag verwachten als ik bestel en betaal via internet, dat ik mijn bestelling uiterlijk 3 werkdagen later mag ontvangen.
Nu kan het altijd voorkomen dat een onderdeel niet vooradig is, maar dan is het wel zo fatsoenlijk dat ik daar van op de hoogte word
gebracht en dat dat ook op de site word vermeld.
Maar de praktijk is anders vaak wordt je niet op de hoogte gebracht en versturen ze de rest van de onderdelen ook niet, zo kan een bestelling
van een week tot weken duren.
Je kunt ook niet bij een ander kopen omdat je al betaald hebt, en op een verzoek het geld terug te sturen reageren ze niet.
Nu zullen verschillende hier denken ja maar ze doen het naast hun werk als bijbaan zeg maar, dat kan maar dat neemt niet weg dat als je daar voor kiest
je daar tijd in moet steken, dus ook in het beantwoorden van mail.
Ook ben ik van mening dat een webwinkel verplicht zou moeten worden een adres en telefoonnummer op hun site te vermelden.
Er is in het verleden veel kritiek geweest op fs1shop almére over dat hij duur was enzo, ik zelf heb dat ook gedaan en kan daardoor niets meer kopen daar.
Maar de website is wel kompleet met adres en telefoonnummer en bestelde onderdelen zijn vaak een of twee dagen later al binnen ook hun prijzen zijn tegenwoordig goed of zelfs lager dan bij de anderen.
Met fs1 parts is het ook goed zaken doen ook snelle bezorging en als je er komt ook altijd een leuk babbeltje.
Maar goed prijzen daar ben je zelf bij of je dat ervoor wil betalen of niet, maar ik vind wel als je dan gekocht en betaald hebt dan moet een webwinkel niet
dagen gaan wachten met versturen, en niet reageren op mail.
Geplaatst: 22 jun 2010, 12:01
door Tombo
Ik heb goede ervaringen met jmpb en schaafbromfietsen. Altijd correcte bestellingen ontvangen en vlot verstuurd.
Webshops die klanten verbannen uit hun webwinkel, daar begin ik niet eens over. Diep trieste praktijken

(en we weten dat ze meelezen, dus bij deze "HOI FS1 OPKOOPTEAM/ALMERE!!"

)
Geplaatst: 22 jun 2010, 12:22
door fs1man
Denk je dat de andere dat niet doen tom?
Verwelkom ze dan allemaal
Met schaaf heb ik ook goede ervaringen alleen ze leveren nooit binnen een week

maar dat weet je hou je dus rekening mee.
hun website is ook kompleet met adres en telefoon nummer

Geplaatst: 22 jun 2010, 12:28
door Camiel
Als zij mensen van de verkoop van goederen van hun winkel verbannen

kunnen we hun dan niet ook verbannen van t forum? (kunnen we net zo kinderachtig zijn als hun

)
Nee grapje

Geplaatst: 22 jun 2010, 12:35
door NIX
Met Sjon ook goede ervaring. Vaak stuurt ie al op voor ik betaald heb.
Geplaatst: 22 jun 2010, 13:02
door Aad
NIX schreef:Met Sjon ook goede ervaring. Vaak stuurt ie al op voor ik betaald heb.
Ja Sjon is 'n goeie!
JMPB is ook perfect
Geplaatst: 22 jun 2010, 13:29
door Wimmel O
Normaal gesproken heeft Sjon mijn voorkeur. Als ik snel een klein onderdeel nodig heb vind ik fs1shop het prettigst omdat betalen en verzenden snel gaat, en ze versturen kleine dingen per enveloppe a 2 euro zonder dat je hoeft te mailen
Geplaatst: 22 jun 2010, 14:40
door Tombo
joscabrio schreef:Denk je dat de andere dat niet doen tom?
Verwelkom ze dan allemaal
Met schaaf heb ik ook goede ervaringen alleen ze leveren nooit binnen een week

maar dat weet je hou je dus rekening mee.
hun website is ook kompleet met adres en telefoon nummer

Het enige verschil is, is dat de andere shops geen (potentiële) klanten verbannen omdat ze kritiek leveren

Geplaatst: 22 jun 2010, 16:26
door Aad
Tombo schreef:joscabrio schreef:Denk je dat de andere dat niet doen tom?
Verwelkom ze dan allemaal
Met schaaf heb ik ook goede ervaringen alleen ze leveren nooit binnen een week

maar dat weet je hou je dus rekening mee.
hun website is ook kompleet met adres en telefoon nummer

Het enige verschil is, is dat de andere shops geen (potentiële) klanten verbannen omdat ze kritiek leveren

Ja en die zouden waarschijnlijk iets met de kritiek doen:P
Re: Webwinkels.
Geplaatst: 22 jun 2010, 19:27
door Frederik
joscabrio schreef:...
Ik denk dat ik mag verwachten als ik bestel en betaal via internet, dat ik mijn bestelling uiterlijk 3 werkdagen later mag ontvangen.
Nu kan het altijd voorkomen dat een onderdeel niet vooradig is, maar dan is het wel zo fatsoenlijk dat ik daar van op de hoogte word
gebracht en dat dat ook op de site word vermeld.
Maar de praktijk is anders vaak wordt je niet op de hoogte gebracht en versturen ze de rest van de onderdelen ook niet, zo kan een bestelling
van een week tot weken duren.
...
een week eer je bestelling er is, is niet altijd overdreven lang. Als ik na 5 uur 's avonds nog iets bestel, dan moet ik dit morgen gaan betalen, eer de bank het geld doorgestord heeft, zijn we nog eens 2 dagen verder, en het verzenden zelf kan ook 2 dagen duren, en als je nu net op een donderdag of vrijdag hebt besteld, komen er nog 2 dagen weekend tussen waarin de banken en de pakketjesdiensten niks doen
over almere kan ik persoonlijk niet te veel slechts vertellen, ik heb vorige week ergens enkele dingen besteld, en deze waren er vandaag voor de middag al, hoewel ik een e-mail had gekregen dat dit ten vroegste voor morgen ging zijn. Ze hebben dan nog eens een hele hoop meer dan sommige andere webshops, en dat is dan de doorslag om bij hun ineens alles te bestellen om verzendkosten te besparen. Ze zijn dan wel meestal weer duurder dan de ander webshops
Re: Webwinkels.
Geplaatst: 22 jun 2010, 19:29
door Jeti
joscabrio schreef:Er is in het verleden veel kritiek geweest op fs1shop almére over dat hij duur was enzo, ik zelf heb dat ook gedaan en kan daardoor niets meer kopen daar.
Waarom zou je niets meer kunnen kopen bij een webshop waar je kritiek op hebt (gehad)?
Geplaatst: 22 jun 2010, 21:41
door ginofs1
Tombo schreef:Ik heb goede ervaringen met jmpb en schaafbromfietsen. Altijd correcte bestellingen ontvangen en vlot verstuurd.
Webshops die klanten verbannen uit hun webwinkel, daar begin ik niet eens over. Diep trieste praktijken

(en we weten dat ze meelezen, dus bij deze "HOI FS1 OPKOOPTEAM/ALMERE!!"

)
ik zelf heb geen problemen met hans/ almere.
hij heeft echt alles wat je nodig hebt.
vind je de prijs te hoog dan koop je het toch gewoon ergens anders.
en als je almere af zeikt of niet moet je zelf weten maar ga dan niet later wat bestellen.
dan kon je van mij ook de schijt krijgen.
dat is toch gewoon eerlijk of zie ik dat verkeerd
Geplaatst: 22 jun 2010, 22:13
door Ton
ginofs1 schreef:Tombo schreef:Ik heb goede ervaringen met jmpb en schaafbromfietsen. Altijd correcte bestellingen ontvangen en vlot verstuurd.
Webshops die klanten verbannen uit hun webwinkel, daar begin ik niet eens over. Diep trieste praktijken

(en we weten dat ze meelezen, dus bij deze "HOI FS1 OPKOOPTEAM/ALMERE!!"

)
ik zelf heb geen problemen met hans/ almere.
hij heeft echt alles wat je nodig hebt.
vind je de prijs te hoog dan koop je het toch gewoon ergens anders.
en als je almere af zeikt of niet moet je zelf weten maar ga dan niet later wat bestellen.
dan kon je van mij ook de schijt krijgen.
dat is toch gewoon eerlijk of zie ik dat verkeerd
Ik vind dat je dat goed ziet.
Geplaatst: 22 jun 2010, 22:37
door miran72
Hans verkoopt je doodleuk een teller met afgebroken pennetjes en als je dan een andere wil moet je opsodemieteren dan heb ik toch heel wat anders gezien en tegen bekende personen van het forum hangt die natuurlijk de kwijlebabbel uit.
Als je in Almere bent moet je maar eens met 'm praten zal je zien dat ie je helemaal niet aankijkt, dat zegt wat over je integriteit, ik heb er zelf eigenlijk nog geen mensen gesproken die er met een goed gevoel vandaan zijn gekomen.
Geplaatst: 22 jun 2010, 22:42
door NIX
Ik ben geen fan van ze. Een paar keer boden ze op mijn spullen en echt idioot laag. Als zij dan een keer wat hebben kost het de hoofdprijs, los dat ze vaak zelf niet weten wat ze hebben of waar het op hoort of hoe het werkt of doodleuk zomaar wat zeggen. Echt een irritant soort handelaren dat probeert rijk te worden van onze hobby. Dit soort professionals ben ik niet dol op.