Pagina 1 van 4
Brommer van over de grens
Geplaatst: 02 mei 2011, 22:46
door Bob
Wie heeft nog een idee wat het komende probleem kan zijn:
Een 2f2, snelle imi pijp, carb met 150sproeier, naamloos imi cilinder, vertanding 14/44.
En nog steeds 50/60 per uur nie voor uit te branden, zelfs niet toen we er een fs1 ori cilinder op hebben gezet???
Ik heb ff geen idee meer iemand anders nog wel?
Dat ik misschien iets door alles vergete ben?
Alvast bedankt 'Grts
Geplaatst: 02 mei 2011, 22:48
door marco
Schijf of membraam?
Zit er wel een 16mm spruitstuk op?
Geplaatst: 02 mei 2011, 22:51
door Bob
membraam en natuurlijk

Geplaatst: 02 mei 2011, 22:51
door NIX
Ontsteking op tijd?
Spruitstuk wel 16mm?
Membraam gaat open? Haal het eruit.
Keerringen goed?
Uitlaat niet verstopt? Trek de demper er eens uit?
Lagers achterwiel ok?
Ketting niet gaar?
Hogerdrukkopje? Een ori kop met mega rand geeft bijna nul compressie bij een snelle cilinder.
Kraantje loopt goed door?
Gasschuif gaat tot bovenin?
Aanlopende remmen?
Ik bedenk er vast nog wel wat.
Geplaatst: 02 mei 2011, 22:53
door marco
Sheriff blokje??
Geplaatst: 02 mei 2011, 22:56
door Bob
Nix de remmen zijn het niet dan heel meschien de lagers heel soepel loopt dat brommertje niet als je hem rold want als je in zen vrij gas geeft gaat het als een trein maar zodra je weg wil rijden is het net een zundapp ook het geluid is zo rustig en netjes word er gewoon bang van

Geplaatst: 02 mei 2011, 23:02
door marco
Heeft die soms een tijd stil gestaan?
Geplaatst: 02 mei 2011, 23:04
door Bob
nope this die 2f2 van die stephan
Geplaatst: 02 mei 2011, 23:05
door Camiel
De remmen spelen (speelden) iig wel mee. Stephan zijn schijf werd gloeiend heet en de Fs1 rolt niet soepel als je er gewoon op zit.
Zo was de situatie eerder, ik weet niet hoe het nu nog is?
Geplaatst: 02 mei 2011, 23:06
door marco
Die was idd niet vooruit te branden.
Geplaatst: 02 mei 2011, 23:07
door marco
Camiel schreef: Stephan zijn schijf werd gloeiend heet
Dan zit de klauw vast.
Geplaatst: 02 mei 2011, 23:08
door Camiel
dat is toen hersteld en gereviseerd, maar het was niet opgelost maar verbeterd geloof ik, hij was niet meer zo erg, maar wel lichtjes geloof ik.
Dit zal een klein beetje meespelen maar er is meer wss...
Geplaatst: 02 mei 2011, 23:10
door Bob
nea die remt prima zit nie vast, maar als die eens een paar keer met een lijmklem terug is geduwd... naja bedenk maar eens...
Maar wat je vooral merkt is dat hij heel snel door zijn toere heen is
20 in de 1 met pijn en moeite
35 in de twee
en 50 in de drie na veel geduld en dan de rest nog een beetje in de 4 dusjah...
Geplaatst: 02 mei 2011, 23:26
door Camiel
idd, met snelle pijp, 16mm, die cilinder hield ie me vandaag op moby maar net bij dusja... Dan klopt er idd iets niet...
Geplaatst: 03 mei 2011, 08:01
door Jeti
Camiel schreef:idd, met snelle pijp, 16mm, die cilinder hield ie me vandaag op moby maar net bij dusja... Dan klopt er idd iets niet...
Maar dat is logisch!
Maar beter gaat ie voor de meeting wel wat harder ja.. En is ook fijner voor jullie met de rit erheen.