Pagina 1 van 2
					
				Kilometers.
				Geplaatst: 25 mei 2012, 10:30
				door Piet
				Hoeveel kilometers kan je eigenlijk afleggen op een opgevoerde FS1 met Franse hoge tank?
Morgen nl een grote toerrit en twijfel of de inhoud van een volle tank voldoende is om uit te rijden zonder te tanken onderweg.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mei 2012, 10:54
				door bajaboy
				zal een beetje aan de snelheid liggen en die is van een meeting meestal lager als normaal hahah ken ze anders .
maar denk dat je een 150 kan halen . das iets meer als 1 op 20. geloof dat er 7 liter in een franse gaat.
			 
			
					
				Re: Kilometers.
				Geplaatst: 25 mei 2012, 10:54
				door Laars
				Piet schreef:Hoeveel kilometers kan je eigenlijk afleggen op een opgevoerde FS1 met Franse hoge tank?
Morgen nl een grote toerrit en twijfel of de inhoud van een volle tank voldoende is om uit te rijden zonder te tanken onderweg.
Piet,
Ik heb ook een redelijk opgevoerde FS1 met franse tank
Ik kan ongeveer 120-140 km rijden met een volle tank
Als de rit langer is dan tank je gewoon onderweg.
Zorg wel dat je een klein flesje olie bij je heb
 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mei 2012, 10:56
				door Jeti
				Dat zijn de grootste FS1 tanks, dus zou normaal wel moeten lukken met een rit van 80-100 km meestal.
Meesten redden dat met een gewone FS1 tank (2F2/1J5).
Zie topic "brandstof verbruik" hoeveel de mensen hier verbruiken. Niet iedereen rijdt standaard 50. (eigenlijk haast niemand..)
Of tank hem vol, rij 20 km wat harder en door de stad, ga weer tanken en zie hoeveel je zelf verbruikt.
			 
			
					
				Re: Kilometers.
				Geplaatst: 25 mei 2012, 12:33
				door Piet
				Laars schreef:Piet schreef:Hoeveel kilometers kan je eigenlijk afleggen op een opgevoerde FS1 met Franse hoge tank?
Morgen nl een grote toerrit en twijfel of de inhoud van een volle tank voldoende is om uit te rijden zonder te tanken onderweg.
Piet,
Ik heb ook een redelijk opgevoerde FS1 met franse tank
Ik kan ongeveer 120-140 km rijden met een volle tank
Als de rit langer is dan tank je gewoon onderweg.
Zorg wel dat je een klein flesje olie bij je heb
 
Oke,bedankt voor jullie antwoorden.
Was er vanuit gegaan dat ik inderdaad ongeveer 130km zou kunnen halen.
Aangezien het toch een stuk langer gaat worden,heb al 30km nodig om bij het vertrekpunt te geraken,zal ik toch maar een flesje olie ergens wegsteken.
 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mei 2012, 19:29
				door wiebo
				Heb in 2 dagen 215km gereden met mijn RD. Volgens mij max 5 liter verstookt.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mei 2012, 20:14
				door Camiel
				Jeti schreef:Dat zijn de grootste FS1 tanks, dus zou normaal wel moeten lukken met een rit van 80-100 km meestal.
Meesten redden dat met een gewone FS1 tank (2F2/1J5).
2ru tank is grootste  

 9liter 

 kom je ook ver mee! maar met zo een franse ook zeker 

 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mei 2012, 08:57
				door fs1man
				klopt ja 3e9 tankjes zijn de grootste of is de sheriff tank nou groter 
 
 
maar dat was niet de vraag, verbruik is geheel afhankelijk van de omstandigheden.
gewicht en of er veel stijgingen in het traject zitten enz. enz.
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mei 2012, 09:23
				door NIX
				Verbruik is vooral afhankelijk van de hoogte van de uitlaatpoort.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mei 2012, 20:18
				door maartuh
				was je bij de rit vanuit etten-leur vandaag met je fs1? (ik ook 

)
 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2012, 19:43
				door marco
				joscabrio schreef:klopt ja 3e9 tankjes zijn de grootste of is de sheriff tank nou groter 
 
 maar dat was niet de vraag, verbruik is geheel afhankelijk van de omstandigheden.
gewicht en of er veel stijgingen in het traject zitten enz. enz.
 
Sheriff is 9 liter kan je best nog wel ff een stukje mee vooruit ook met een snelle setup.
De mijne rijd wel zn 1 op 30.
 
			
					
				
				Geplaatst: 28 mei 2012, 04:41
				door Piet
				maartuh schreef:was je bij de rit vanuit etten-leur vandaag met je fs1? (ik ook 

)
 
Ja,met de gele 378.
Was trouwens een piekfijn ritje,goed georganiseerd en lekker druk,weer vele pronkstukken mogen bewonderen.
 
			
					
				
				Geplaatst: 29 mei 2012, 00:03
				door ginofs1
				NIX schreef:Verbruik is vooral afhankelijk van de hoogte van de uitlaatpoort.
En je schijf.
Is deze aangepast dan kan het verbruik zeer hoog oplopen. 

 
			
					
				
				Geplaatst: 29 mei 2012, 00:34
				door marco
				Een membraaminlaat is ook zuiniger.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 mei 2012, 00:38
				door ginofs1
				dat is voor homo's  
