Pagina 1 van 1
					
				Mijn 378 vertoond schitzofreen gedrag.
				Geplaatst: 04 jul 2012, 10:11
				door fs1man
				mijn 378 staat na de vastloper een tijdje terug een beetje stil te kijken in de schuur.
er zit inmiddels een 60 cc f5b op en heeft een iets te grote sproeier, hij loopt komt op toeren 
en loopt ook stationair.
als je m zo hoort lopen denk je niets aan de hand, dan ga je er mee rijden.
de 1 gaat goed de 2 gaat ook goed dan de 3 je trekt m wat door dan houd hij ineens in en
dan doet hij alsof hij heet/vast wil lopen ik trek dan snel de koppeling in maar dan blijft hij 
gewoon stationair lopen, daarna schakel ik weer op en het gedrag herhaald zich.
dus dreigen vast te lopen maar het niet doen gisteren heb ik een keer niet de koppeling in getrokken
heel even, maar hij blijft dreigen 
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04 jul 2012, 11:35
				door NIX
				Is het warmlopen of gewoon 4-takten door te rijk mengsel?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04 jul 2012, 14:10
				door fs1man
				nee het is niet het 4 takken het is echt in de toeren klimmen en dan ineens smoren alsof hij vast wil lopen
ikzelf heb t idee dat de krukas een opflikker heeft gehad toen ie de eerste keer vastliep.
omdat ie t met verschillende cilinders doet
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04 jul 2012, 18:00
				door clamdxp
				fs1man schreef:nee het is niet het 4 takken het is echt in de toeren klimmen en dan ineens smoren alsof hij vast wil lopen
ikzelf heb t idee dat de krukas een opflikker heeft gehad toen ie de eerste keer vastliep.
omdat ie t met verschillende cilinders doet
Dat doet die van mij ook jos denk dat het meer het einde van je toerbereik is die van mij komt ook niet ver als ik hem doortrek.
En ik heb nog geen warm (vastloper) gehad. mijn sproeier is ook iets te groot.
En inmiddels een kleine 3000 km gereden met hem 
Het zijn nu eenmaal geen toeren jenkers die f5b tjes
 
			
					
				
				Geplaatst: 04 jul 2012, 18:55
				door fs1man
				is toch anders hij doet t ook met een fs1 een ajh en een 378 cilinder
			 
			
					
				
				Geplaatst: 06 jul 2012, 12:25
				door fs1man
				uhm herstel was iets te snel met typen  378 heb ik er niet op gehad ik had geen 10 mm carbarateur klaar voor kabelchoke, en een 378 cilinder met een 16 mm gaat niet echt lekker denk ik
 378 heb ik er niet op gehad ik had geen 10 mm carbarateur klaar voor kabelchoke, en een 378 cilinder met een 16 mm gaat niet echt lekker denk ik :lol:
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 06 jul 2012, 20:10
				door marco
				Als eens een ander membraampje geprobeerd?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 06 jul 2012, 21:56
				door ginofs1
				Wat gebruik jij veel inkt. 

 
			
					
				
				Geplaatst: 06 jul 2012, 22:11
				door marco
				Dan kan jij het ook goed lezen 

 
			
					
				
				Geplaatst: 06 jul 2012, 23:35
				door ginofs1
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 jul 2012, 16:07
				door fs1man
				ginofs1 schreef:Wat gebruik jij veel inkt. 

 
mja te grote sproeier denk ik 
 
			
					
				
				Geplaatst: 08 jul 2012, 10:24
				door fs1man
				over t algemeen geven de membraampjes weinig problemen mits er niet mee geknoeit is natuurlijk.
Ik heb t een keer mee gemaakt vreemd genoeg ook bij een 378 blokje  maar bleek achteraf toch
 maar bleek achteraf toch 
een ontstekings probleempje te zijn.
dus eigenlijk geen membraam trouble gehad, maar voor alles is een 1e keer natuurlijk.
Maar het is zeker geen slechte sugesstie marco  
  
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 jul 2012, 21:33
				door tis
				Die van mij had ook gelijkaardige kuren.
Goed rijden in 1e,2e en 3e,in begin 4de ook nog maar eenmaal op top zakt hij in toeren.
Ontsteking goed gezet en het was verholpen.,