100cc blokken op de FS1 meeting 2009, kom je dan?
-
- Site Admin
100cc blokken op de FS1 meeting 2009, kom je dan?
Omdat er vorig jaar over gesproken is dat sommigen het niet gepast vinden bij een FS1 meeting wilde ik toch even de meningen hierover pollen.
Ik ben zelf van mening dat op de FS1 meeting FS1's moeten komen.
Geen 100cc's want dat zijn YB100's en motorfietsen.
Opvoeren is op eigen risico, maar het blijft gedeeltelijke verantwoordelijkheid van de organisatie.
Een echt 100cc motorblok is heel wat anders als een opgevoerde 50cc.
Ik ben zelf van mening dat op de FS1 meeting FS1's moeten komen.
Geen 100cc's want dat zijn YB100's en motorfietsen.
Opvoeren is op eigen risico, maar het blijft gedeeltelijke verantwoordelijkheid van de organisatie.
Een echt 100cc motorblok is heel wat anders als een opgevoerde 50cc.
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
rise and shine schreef:Mijn stem:
Ja, maar dan moeten de berijders zich normaal gedragen
Het is natuurlijk nog al logies dat ze zich normaal moeten gedragen, maar dat verwacht ik ook van de 50 en de 60cc rijders
²
opzich maakt de snelheid het verschil niet echt volgens mij, aangezien er hier toch veel met 50/60 cc zijn die de 90 toch ook al halen,
zolang iedereen zich maar amuseert zekers!

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- jerrow
- 1000km gereden
Ik vind er niks speciaals aan...
Je kijkt toch alleen naar je eigen fs1 en daar ligt ook de fierheid en plezier.
Iedereen rijdt toch niet meer dan pakweg 45 km/uur en praktisch iedereen kan makkelijk over die snelheid...
Mijn mening; het is een fs1 meeting dus kom allen met een fs1 of dit nu 49, 50, 60, 65 of 100 cc is maakt niet uit. Iedereen toch gelijk voor de regels.
Een YB100 is geen FS1.
GreetzzZ...
Je kijkt toch alleen naar je eigen fs1 en daar ligt ook de fierheid en plezier.
Iedereen rijdt toch niet meer dan pakweg 45 km/uur en praktisch iedereen kan makkelijk over die snelheid...
Mijn mening; het is een fs1 meeting dus kom allen met een fs1 of dit nu 49, 50, 60, 65 of 100 cc is maakt niet uit. Iedereen toch gelijk voor de regels.
Een YB100 is geen FS1.
GreetzzZ...
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Vorig jaar waren er een paar mensen die af en toe gevaarlijk inhaalde ofzo, dit werd afgestraft door de motorbegeleiding en dat was na mijn idee prima!
Als mensen willen racen, moeten ze dat vooral doen, maar niet tijdens de rit zelf.
(straks mag ik zelf niet komen, omdat ik 1 geen yamaha blok heb en 2 meer als 100cc heb
)
Als mensen willen racen, moeten ze dat vooral doen, maar niet tijdens de rit zelf.
(straks mag ik zelf niet komen, omdat ik 1 geen yamaha blok heb en 2 meer als 100cc heb

-
- 1000km gereden
doe net op tijd mijn blokken weg zie ik wel
ik heb er vorig jaar van niemand commentaar gehad dat ik met zon 100cc blok rond reed, maar ik zorgde er ook wel voor dat ik niet gevaarlijk rijd, ikzelf heb er geen moeite mee als andere dit jaar wel met zon blok komen, zolang ze (en iedereen) maar uitkijkt, en weet wat je doet als je zo hard gaat.

ik heb er vorig jaar van niemand commentaar gehad dat ik met zon 100cc blok rond reed, maar ik zorgde er ook wel voor dat ik niet gevaarlijk rijd, ikzelf heb er geen moeite mee als andere dit jaar wel met zon blok komen, zolang ze (en iedereen) maar uitkijkt, en weet wat je doet als je zo hard gaat.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ik stemde 2, maar vind 4 heel waar (geen verrassing waarschijnlijk)
vorig jaar opperde ik ook al een voorstel om een échte 50cc herkenbaar te maken (stickertje achteraan)
kwestie van te weten met wie je moet gaan praten nadien (een vergelijk binnen dezelfde klasse mogelijk maken ahw)
ik vind het vreemd dat Niels en Tom dat stickertje toen niet begrepen, en nu deze poll maken?
en uiteraard moet iedereen zich gedragen, we zijn toch geen kinderen zeker?
het enige wat volgens mij verboden mag worden op de meeting zijn ongedempte expansiepijpen. f*cking kl*te t*eringherrie
vorig jaar opperde ik ook al een voorstel om een échte 50cc herkenbaar te maken (stickertje achteraan)
kwestie van te weten met wie je moet gaan praten nadien (een vergelijk binnen dezelfde klasse mogelijk maken ahw)
ik vind het vreemd dat Niels en Tom dat stickertje toen niet begrepen, en nu deze poll maken?
het enige wat volgens mij verboden mag worden op de meeting zijn ongedempte expansiepijpen. f*cking kl*te t*eringherrie
when men were men, and helmets were for divers
- jerrow
- 1000km gereden
rise and shine schreef:Vorig jaar waren er een paar mensen die af en toe gevaarlijk inhaalde ofzo, dit werd afgestraft door de motorbegeleiding en dat was na mijn idee prima!
(straks mag ik zelf niet komen, omdat ik 1 geen yamaha blok heb en 2 meer als 100cc heb)
Als je zo'n meeting organiseerd zijn er toch altijd idioten, dat is met alles wat je organiseerd zo (ook in Belgie hoor

Maar ik denk dat Niels bedoeld dat als er vele 100cc blokken komen dat het oncontroleerbaarder wordt tegenover de organisatie en veel meer kans op bv ongevalllen, rijders die zich niet aan de regels houden, ect.
Als dat het geval is dan enkel en alleen de originele FS1 blokjes onder de FS1'tjes en voor sommige een paar rd's die komen.
Het is toch de organisatie die beslist hierover en de nodige ervaring ermee heeft maar ik laat me effe horen

Tja, greetzzZ...
-
- 7500km gereden
YamaSam schreef:ik stemde 2, maar vind 4 heel waar (geen verrassing waarschijnlijk)

hoe bedoel je dat vergelijken juist sam?
je gaat toch nooit echt kunnen doorrijden ofzo, dus dan gaat vergelijken toch ook niet?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
YamaSam schreef:ik stemde 2, maar vind 4 heel waar (geen verrassing waarschijnlijk)
ik vind het vreemd dat Niels en [s]Tom[/s] dat stickertje toen niet begrepen, en nu deze poll maken?
Tom heeft net zelf een 100cc blok aangeschaft
JA! ik heb nogsteeds hoofdpijn dankzij Tom²![]()
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer: