Je kijkt toch alleen naar je eigen fs1 en daar ligt ook de fierheid en plezier.
Iedereen rijdt toch niet meer dan pakweg 45 km/uur en praktisch iedereen kan makkelijk over die snelheid...
Mijn mening; het is een fs1 meeting dus kom allen met een fs1 of dit nu 49, 50, 60, 65 of 100 cc is maakt niet uit. Iedereen toch gelijk voor de regels.
Een YB100 is geen FS1.
GreetzzZ...
Ik stem gewoon 1.
Als iedereen zich gewoon aan de regels houd is er niets aan de hand.
YamaSam schreef:ik vind het vreemd dat Niels en Tom dat stickertje toen niet begrepen, en nu deze poll maken?
Ik begreep dat stickertje best hoor, maar ik wilde gewoon even weten wat de rest hiervan vindt omdat er vorig jaar mensen waren die zeiden dat ze niet meer zouden komen als er 100cc blokken meereden.
Kijk, als nu iedereen die mening heeft dan moeten we daarmee iets doen.
Ik ben wel voor de democratische oplossing dus vandaar.
Een sticker is wat mij betreft iets wat de berijders zelf moeten of kunnen regelen, plus als je dan toch in discussie treedt met degene die sneller was als jij kan je meteen vragen wat voor cilinderinhoud die brommer (of bij 100cc in dat geval motor) heeft
hehe, die tijd licht achter me:P ik heb nu beide fs1tjes geschorst omdat het nu even teveel geld kost, als ik niet met de fs1 kom is het wel met de motor
PD schreef:tijd zat om het ding lopent te maken lijkt me?
ik moet nog blok reviseren, koplamp moet ik nog hebben, achterbrug moet nog gedaan worden, tank moet nog gespoten worden, moet nog wielen halen, kabelboom, knipperlichten, claxon, achterspatbord, accu moet het hele ding nog opknappen, behalve het frame want die is al gedaan
ik moet nog blok reviseren, koplamp moet ik nog hebben, achterbrug moet nog gedaan worden, tank moet nog gespoten worden, moet nog wielen halen, kabelboom, knipperlichten, claxon, achterspatbord, accu moet het hele ding nog opknappen, behalve het frame want die is al gedaan