nog meer liefhebbers

Triforce schreef:was echt een hele goede begeleiding vorig jaar van de motor groep, ik wil eigenlijk met de motor komen inplaats van fs1 want die gaat teveel tijd kosten, ik hoop dat ik het goed zal doen dan, moet ik ook de een paar dagen van te voren ook komen om de rit een keer te rijden of doen we dat op die dagen??
Tombo schreef:Voorgaande jaren hebben we altijd perfecte motorhulp gehad van Jasper, Riemer en Pieter. Die hebben een aantal kruisingen afgezet. Ik weet niet of ze dit jaar weer komen, maar dat komt vast wel goed.
Over dat vooruit rijden hebben we elk jaar duidelijk gezegd dat dat niet gewenst is, en gelukkig houd iedereen (op een 2 of 3 man na, bleek vorig jaar dan, gelukkig was dat maar 1 keer) zich daaraan. Ook hebben we elke keer vermeld dat het een toerrit is, en geen racerit, als voorrijder hield ik meestal een tempo van 35/40 km/h aan, en op een stuk waar het kon trok ik het gas open (en zelfs dan kwamen ze nog niet voorbij :P), om aan het einde weer te wachten op de rest