Moet je kijken wat ik heb gekocht 4.0
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
-
- 7500km gereden
- HotWheels
- 500km gereden
-
- 7500km gereden
- HotWheels
- 500km gereden
Yamaha rd50m schreef:heb je die gekocht?
staat wel bij dat hij niet buiten de US verzend...
inderdeed, een nee had ik, een ja heb ik gekregen (het was me opgevallen dat er onderaan bij de vragen al een UK member de verzendkosten had gevraagd, en positieve respons had gehad, dus als ie al naar UK verzond, waarom dan niet naar BE)

-
- 7500km gereden
HotWheels schreef:Yamaha rd50m schreef:heb je die gekocht?
staat wel bij dat hij niet buiten de US verzend...
inderdeed, een nee had ik, een ja heb ik gekregen (het was me opgevallen dat er onderaan bij de vragen al een UK member de verzendkosten had gevraagd, en positieve respons had gehad, dus als ie al naar UK verzond, waarom dan niet naar BE)![]()
slim gezien

ik wil nog een spatbord van amerika, maar die kerel wilt het niet naar Belgie verzenden...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
HotWheels schreef:zo een achter van een rd60 veronderstel ik?
uhu, zo eentje...
zou nog wel wat stukken van rd60 willen, zoals goed voorspatbord, zadel
maar vind je niet zo snel, en dan die verzendkosten nog
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- HotWheels
- 500km gereden
klopt, en dan nog gezwegen van de mogelijkse douanekosten ...
heb al vrij veel gekocht in het buitenland, maar buiten EU is steeds afwachten of de douane er zich niet in vastbijt, zoals trouwens gebeurde met het zadel.
de verkoper had (desondanks m'n uitdrukkelijke vraag) doodleuk de verkoopwaarde vermeld op het bijgaande document
maar al bij al voor dat once-in-a-lifetime zadel was de pijn vrij vlug over
heb al vrij veel gekocht in het buitenland, maar buiten EU is steeds afwachten of de douane er zich niet in vastbijt, zoals trouwens gebeurde met het zadel.
de verkoper had (desondanks m'n uitdrukkelijke vraag) doodleuk de verkoopwaarde vermeld op het bijgaande document

-
- 7500km gereden
HotWheels schreef:klopt, en dan nog gezwegen van de mogelijkse douanekosten ...
de verkoper had (desondanks m'n uitdrukkelijke vraag) doodleuk de verkoopwaarde vermeld op het bijgaande document![]()
héhé, met die lage dollar enzo is het wel de moeite, ben wel benieuwd hoe je brommer eruit ziet

het beste is iemand kennen in de us ofzo die de stukken koopt en dan zelf opstuurt, maar dat heb ik spijtig genoeg niet...
- HotWheels
- 500km gereden
Yamaha rd50m schreef:HotWheels schreef:klopt, en dan nog gezwegen van de mogelijkse douanekosten ...
de verkoper had (desondanks m'n uitdrukkelijke vraag) doodleuk de verkoopwaarde vermeld op het bijgaande document![]()
héhé, met die lage dollar enzo is het wel de moeite, ben wel benieuwd hoe je brommer eruit ziet![]()
het beste is iemand kennen in de us ofzo die de stukken koopt en dan zelf opstuurt, maar dat heb ik spijtig genoeg niet...
ligt nu nog volledig uiteen, dus nog geen pics, maar zo moet ie worden, niet meer maar ook niet minder, same model, same color !
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... t&start=45