Filmpjes topic!
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
laatste filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=fMd84TLa-Dk
dit is met 13/40 en de hoge uitlaat
nu enkel nog zien dat ie die trap onder de kont krijgt rond de 80 daar, want dat duurt een eeuwigheid...

http://www.youtube.com/watch?v=fMd84TLa-Dk
dit is met 13/40 en de hoge uitlaat
nu enkel nog zien dat ie die trap onder de kont krijgt rond de 80 daar, want dat duurt een eeuwigheid...
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18365
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
YamaSam schreef:Dorfie schreef:Bij mijn Athena was het anders. Ik moest vroeger naar 4de schakelen maar hij deed het wel goed in z'n 4de. tandwielverhouding 13/39.
Verder zat er bij mij een B9 in!
en valt er je iets anders op aan het filmpje tov jouw set toen?
b9 zou'k wel nog durven proberen
Ja, jouw cil heeft veel meer power

Mijn reed goed, en had ook power, maar niet hetzelfde als de jouw

Mijn was voor z'n power perfect afgesteld. Vond'k persoonlijk toch. Hij trok goed op en z'n top was goed en hij had nergens grote gaten. Tusse 2de en 3de een heel kleintje, maar dat was verwaarloosbaar. Net voor ik hem verkocht haalde ik de 90. Tijdens de meeting 85 km/u maarja, m'n condensator begaf het

Maar Punkemon kan het beamen hoor

-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:

eigenlijk zou ik er zo es ene moeten opzetten,
gewoon om te zien wat' geeft,
want ik blijf er toch bij dat het grootste verschil in't onderblok te vinden is,
die cyl is eigenlijk maar minimaal bewerkt, of toch zeker ni gaargevijld
het is het blok en de schijf die'm 'snappy' maken
Nee idd, het onderblok bijwerken doet idd inmens veel. Heb het zelf al ondervonden met een andere brommer. Maarja, je moet er de tijd en geuld voor hebben. Het was m'n dagelijks vervoer en ik hem eigenlijk geen dag niet rijdend missen
Maarja, als'k later eentje koop, doe ik het ineens deftig en goed!
En nog over die athena's, Het zijn hele goede cilinder. Prachtig gegewerkt.
Alu met nicasyl wand, dus de kans op warm en/of vastlopers is kleiner. Verder is het een monosegment. En hij gaat lekker hoog in toeren. Past eigenlijk wel bij je setup, zeker met die expansie! Want een vriend van mij had net hetzelfde als jouw gedaan. (Damien, Niels kent hem
) Hij ging ook goed vooruit tot hij z'n expansie stook, eel de boel liep vast. Immi's konden het niet goed aan. Met een Athena had hij er geen last van. Hij had trouwens een 5bak, dat was helemaal vet! 

Maarja, als'k later eentje koop, doe ik het ineens deftig en goed!
En nog over die athena's, Het zijn hele goede cilinder. Prachtig gegewerkt.
Alu met nicasyl wand, dus de kans op warm en/of vastlopers is kleiner. Verder is het een monosegment. En hij gaat lekker hoog in toeren. Past eigenlijk wel bij je setup, zeker met die expansie! Want een vriend van mij had net hetzelfde als jouw gedaan. (Damien, Niels kent hem

