Inrijden
- Tombo
- 17500km gereden
Ligt ook aan jezelf officieel 500 km. Maar je moet het langzaam opbouwen. Eerste 100 km ofzo echt rustig aan, en daarna langzaam opbouwen je moet zowiezo altijd goed warmrijden, en met een nieuwe cilinder nooit meteen vol in toeren draaien, en niet te lang in hoge toeren. Verder moet je wel met wisselend toerental rijden.
Sommige mensen hebben hier scheit aan en rijden meteen vol gas, dat kan ook, maar dan heb je grotere kans dat het vastkaait. Zelf zou ik iets van 100 km rustig aan doen en dan gewoon steeds iets harder/langer volgas
Sommige mensen hebben hier scheit aan en rijden meteen vol gas, dat kan ook, maar dan heb je grotere kans dat het vastkaait. Zelf zou ik iets van 100 km rustig aan doen en dan gewoon steeds iets harder/langer volgas
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ik heb idd de schijt aan inrijden
dus ik vijl de opening van mn nieuwe segmenten groter,
en haal om de 20 km's de cyl eraf om te ontkolen..
en dat een keer of drie
ook wel vermelden dat ik steeds korte stukken rijd natuurlijk..
(maar dan wel kot-kot-open)
dus ik vijl de opening van mn nieuwe segmenten groter,
en haal om de 20 km's de cyl eraf om te ontkolen..
en dat een keer of drie
ook wel vermelden dat ik steeds korte stukken rijd natuurlijk..
(maar dan wel kot-kot-open)
when men were men, and helmets were for divers
- jerrow
- 1000km gereden
Vandaag nog een vastloper gehad met m'n nieuw pistonneke
Heb er ook de schijt aan als ik die dingen moet inrijden maarja...dat was dus het resultaat...2 kilometer zachtjes rijden en dan kortsluiting in m'n hoofd en ola!!! volle gaaaaassss.... Maar het heeft niet gebaat
Volgende keer dan maar wat meer geduld hebben zeker...
Heb er ook de schijt aan als ik die dingen moet inrijden maarja...dat was dus het resultaat...2 kilometer zachtjes rijden en dan kortsluiting in m'n hoofd en ola!!! volle gaaaaassss.... Maar het heeft niet gebaat
Volgende keer dan maar wat meer geduld hebben zeker...
Waslijn schreef:Haha ja ik kon het na een kilometertje of 70 ook niet meer laten om zo schijtzacht te rijden hoor.. Sindsdien heb ik heel veel vol gas gereden, maar niks van gemerkt hoor.. Ik had er ook een lekkere grote sproeier inzitten en ik rij met choke open dus de kans op een warmloper was erg klein
Rijd ie wel lekker met je choke open??
Het wil niet zeggen dat je geen warm of vastloper hebt dat je een goede rodage loopt he
Kzou dat volgas echt laten! Je cilinder en piston moeten zich nog wat zetten. Gewoon rustig rodere je zal me later dankbaar zijn.