Tombo schreef:Nou euhm het is dus echt niet de bedoeling om te gaan racen, want dan rijden jullie maar een eigen rit. En ik denk dat we er nu genoeg over hebben geluld want het is een OPENBAAR forum en iedereen leest dus mee
CIA FBI ja wante, ze luisteren me gedachte af, daarom heb ik een aluminium petje
ontopic maar weer? ik vind dat de broertjes en zusjes van de fs1 gerust welkom zijn, maar het moet tenslotte wel een fs1 meeting blijven met de overhand aan de fs1'tjes dus
Giel_fs1 schreef:ontopic maar weer? ik vind dat de broertjes en zusjes van de fs1 gerust welkom zijn, maar het moet tenslotte wel een fs1 meeting blijven met de overhand aan de fs1'tjes dus
Triforce schreef:ik zou wel willen komen met de rs100 maar dan moet hij niet verkocht zijn en dat ik toestemming heb van mijn vader om hem mee te nemen
Ik mag met de RS100 komen als hij er dan nog is, dus niet verkocht is.
dan kan ik gewoon met de rit mee rijden als dat kan, ik zal me zowiezo inhouden want ik wil echt helemaal niks verpesten daar, en als ik hem open wil trekken dan doe ik het wel voor de rit of erna
Lever ervoor of erna. Het is eigenlijk de bedoeling dat alleen de begeleiding mee rijd op motoren, anders krijgen we een wildgroei aan motoren. Straks komt er iemand met een R6 ofzo