wat houdt dat dan precies in ?
want soms is t wel dat benzine uit de tankdop komt ? dan haal ik dop er ff af, en dan druipt benzine er weer in, en dan is er niets aan de hand
maar hij heeft gewoon altijd gereden
Dus toch ontsteking!
double check :nog een keer goed,kontroleren .
Tijdstip!!!
Je snapt wel dat we je willen helpen ,maar op afstand word dit dus best wel moeilijk.
Maar hier komen we wel uit ,laat de moed niet zakken.(tis toch veel te koud om
te rijden)
Laatst gewijzigd door Pa_Tombo op 22 feb 2009, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Pa_Tombo schreef:Dus toch ontsteking! double check :nog een keer goed,kontroleren . Tijdstip!!! Je snapt wel dat we je willen helpen ,maar op afstand word dit dus best wel moeilijk. Maar hier komen we wel uit ,laat de moed niet zakken.(tis toch veel te koud om te rijden)
haha, dat weet ik, en dat vind ik echt geweldig dat iedereen meehelpt het is alleen gruwelijk irritant om de oorzaak maar niet te kunnen vinden en dan heb je zowat alles al nagekeken en koud, maakt niet uit moet toch elke dag op en neer naar school, en dat doe ik liever met de fs1 dan op de snorfiets
Ja ik weet het. Jullie zijn de diehards.
Dat respecteer ik ook .
Alleen jullie zijn ietsiepietsie jonger.
En ik gebruik hem echt voor de Fun.(incl. Honda Dax)
En natuurlijk blijven er dan ook altijd Yammies op de weg.
Pa_Tombo schreef:Dus toch ontsteking! double check :nog een keer goed,kontroleren . Tijdstip!!! Je snapt wel dat we je willen helpen ,maar op afstand word dit dus best wel moeilijk. Maar hier komen we wel uit ,laat de moed niet zakken.(tis toch veel te koud om te rijden)
haha, dat weet ik, en dat vind ik echt geweldig dat iedereen meehelpt het is alleen gruwelijk irritant om de oorzaak maar niet te kunnen vinden en dan heb je zowat alles al nagekeken en koud, maakt niet uit moet toch elke dag op en neer naar school, en dat doe ik liever met de fs1 dan op de snorfiets
en heb je niemand in de buurt die kan helpen, met twee is altijd leuker en de kans dat je iets over het hoofd ziet is dan aanzienlijk kleiner...
en heb je niemand in de buurt die kan helpen, met twee is altijd leuker en de kans dat je iets over het hoofd ziet is dan aanzienlijk kleiner...
Ja, ik kan misschien Nico uit Boxtel vragen, hij had toen ook meegeholpen om blok te reviseren en ik sleutel ook veel met een vriend van me uit vught, die heeft ook al meegekeken, maar hij komt er ook niet uit
Pa_Tombo schreef:Ja ik weet het. Jullie zijn de diehards. Dat respecteer ik ook . Alleen jullie zijn ietsiepietsie jonger. En ik gebruik hem echt voor de Fun.(incl. Honda Dax) En natuurlijk blijven er dan ook altijd Yammies op de weg.