ik heb een immi koppelingworm set gekocht, nou zit dat heveltje er los bij, hoe maak ik dat vast? dat kan je er wel op doen maar bij mijn orri zat ie erop geperst..
ik hbe hem er aan geponst met door er een boutje in te draaien,, die te lang is.. dat boutje in de bankschroef geklemt, zodat de wormwiel niet kapot gaat, toen het heveltje erop gelegt, en met een steen beitel en een hamer groeven in het deel waar het kogeltje in komt geslagen
1 tip. doe dus het kogeltje er alvast in, anders moet je weer boren om het kogeltje erin te krijgen.. en ik verzeker je, dat kogeltje zal er niet meer vanzelf uitkomen ook
Denken jullie dat een 1 cilinder 500cc viertakt uit 99 na 47000 km die altijd zijn normale onderhoud heeft gehad nog een aantal jaar mee kan? het is dan wel een motortje van Italiaanse makelij
Denken jullie dat een 1 cilinder 500cc viertakt uit 99 na 47000 km die altijd zijn normale onderhoud heeft gehad nog een aantal jaar mee kan? het is dan wel een motortje van Italiaanse makelij
als hij er nog goed uit ziet en geen olie verbruikt, wel even kijken als de zuiger die erbij zit nog goed is, maar kan nog wel een aantal duizen kilometer mee