Nog een tip, steenwol/glaswol gebruiken en geen staalwol. Dat blijft heel veel hitte vasthouden. Je demper verkleurd dan veel sneller. Dat is mijn ervaring tenminste (mijn sticker is ook helemaal zwartgeblakerd/gesmolten )
vandaag reed ik hier de busbrug op en viel mijn oog op een scooter demper die tegen de stoeprand aan lag die mee genomen en open gemaakt:P dus hij is nu weer mooi stil..!
Tombo schreef:Nog een tip, steenwol/glaswol gebruiken en geen staalwol. Dat blijft heel veel hitte vasthouden. Je demper verkleurd dan veel sneller. Dat is mijn ervaring tenminste (mijn sticker is ook helemaal zwartgeblakerd/gesmolten )
nooit last van gehad, pijpje is pas geleden onder een kreidler gemaakt en zag er nog als nieuw uit.
en ik heb er toch wel een paar jaar mee naar mijn werk gereden
@ poesje die demperwol die je nu hebt is nog beter natuurlijk
Tombo schreef:Nog een tip, steenwol/glaswol gebruiken en geen staalwol. Dat blijft heel veel hitte vasthouden. Je demper verkleurd dan veel sneller. Dat is mijn ervaring tenminste (mijn sticker is ook helemaal zwartgeblakerd/gesmolten )
nooit last van gehad, pijpje is pas geleden onder een kreidler gemaakt en zag er nog als nieuw uit. en ik heb er toch wel een paar jaar mee naar mijn werk gereden
@ poesje die demperwol die je nu hebt is nog beter natuurlijk
ja is van gianelli..was nog een hele klus om m open te krijgen! (slijptol)