ik dacht aldoor dat er een slag in me wiel zat.. en me schijf liep ook af en toe aan.. kwam dus door die stukke lager nu zal ik me schijf moeten laten opknappen(wat volgend marijn wel gewoon mogelijk is) en goed blijfen smeren natuurlijk!
jeronimo3032 schreef:ik heb nu een langzame lage uitlaat en ga 65km/u. Hoeveel harder zou ik gaan met een hoge uitlaat met 32 mm bocht in plaats van 28mm?
Just try it, je gaat sowieso harder maar dat is nooit goed te voorspellen. Denk er ook aan dat je je afstelling dan in orde maakt. Sproeiermaat enz
ik haal vlot 75 en als ik met mijn kin op de teller ga liggen 85 (men teller liegt bijna niet, wie me niet gelooft, je mag altijd eens afkomen met een GPS)
en dat met de originele slome uitlaat met 28mm bocht. ik heb wel de uitlaatpoort flink vergroot, en volgens mij is dat veel effectiever dan een grotere bocht.
maar probeer het eens en weet het dan te zeggen hier
dat zou kunnen, ik wist niet dat er verschil op zat, maar als ik er in kijk zie ik toch wel een heel kleine vernauwing
en men demper is er half uit, en omdat het adnere stuk diep zit heb ik nog geen moeite gedaan om het eruit te halen
idd, gewoon rustig aan... en een blokje hout in de cilinder zelf leggen, zodat je niet met de punt van je veil in je cilinderwand loopt te roeren.. dat is namelijk niet goed
doordat ik wat aan het klooien was met de elektra fs1 en een geheime verassing
in gebouwd had toen maakte ik kortsluiting en smolt mij zekering plus zekering houder
maar wat voor zekering gebruikt iedereen die van mij is namelijk niet leesbaar meer