mpro09 schreef:niels je moet echt proberen om nog een beetje vrij te krijgen!
Ik doe mijn best Als ik trouwens met Anke op vakantie ga, dan zijn dat sowieso maar 2 weken, dus ik heb sowieso een week de tijd om evt. ergens naartoe te rijden.
Maar dan kunnen we niet gek veel verder als Luxemburg ofzo (zijn je ouders niet nog in Apach toevallig?)
Nou, een kampvuur is er niet, en ik kan je al vertellen dat er denk ik maar vrij weinig mensen gaan luisteren naar je gitaar, het is druk en gezellig zat
zomer vakantie 2008 vanaf luxemburg stad, naar houffalize, daar de N30 op tot aan Liege, en van af daar naar Venlo (via Maastricht) Toen kreeg ik een klapband en konden we niet verder
in een dagje, uren ben ik vergeten
Edit: eerst E25 (flink stuk vluchtstrook gepakt) daarna N30
Edit Edit: wie weet trouwens hoe dat dorp heet met BELACHELIJK veel benzine pompen grens Luxemburg- Belgie?
rise and shine schreef:zomer vakantie 2008 vanaf luxemburg stad, naar houffalize, daar de N30 op tot aan Liege, en van af daar naar Venlo (via Maastricht) Toen kreeg ik een klapband en konden we niet verder
Edit Edit: wie weet trouwens hoe dat dorp heet met BELACHELIJK veel benzine pompen grens Luxemburg- Belgie?
rise and shine schreef:zomer vakantie 2008 vanaf luxemburg stad, naar houffalize, daar de N30 op tot aan Liege, en van af daar naar Venlo (via Maastricht) Toen kreeg ik een klapband en konden we niet verder
tomtom van max
nee, meer van dit is schneller
Die tom tom van Max kunnen we beter weg-gooien, (of de software eens updaten)