rempomp
-
- 250km gereden
zo'n setje van almere heb ik ook eens gekocht
het is eigenlijk van honda, misschien dat je bij een honda dealer goedkoper bent
dit stond op de achterkant:
Master cylinder repair kit
MSB-105
Hon: CB400N '79 CB5650Z '79 CB750FA '80 CB750FZ '79 CB900C '80-81 CB900FZ/FA '79-80 CBX(A/Z) '79-80 GL1100 Goldwing '80-81 CX500C(A) '80
het is eigenlijk van honda, misschien dat je bij een honda dealer goedkoper bent
dit stond op de achterkant:
Master cylinder repair kit
MSB-105
Hon: CB400N '79 CB5650Z '79 CB750FA '80 CB750FZ '79 CB900C '80-81 CB900FZ/FA '79-80 CBX(A/Z) '79-80 GL1100 Goldwing '80-81 CX500C(A) '80
-
- 250km gereden
ik heb uiteindelijk toch maar een nissin clinider repair kit gekocht bij fs1 team, dan was ik er maar vanaf
deze heb k vandaag binnen gekregen maar wat blijkt
HIJ PAST NOG STEEDS NIET
de zuiger is ook gewoon een stuk te groot, en het rubbertje wat erbij zat paste misschien wel goed bij de zuiger, maar ook nevernooit in de cilinder....
mn ''oude'' rubbertje dat k er ook al niet inkreeg, bleek dezelfde maat te zijn als de nieuwe: veel te groot dus!
iemand een idee wat ik kan doen? ik heb het 30 euro setje besteld bij FS1shop in almere zodat alles gewoon zou passen, maarja...dus niet
ik heb btw een nissin rempomp waarop staat vlnr: 4 V 4 14 NISSIN2
deze heb k vandaag binnen gekregen maar wat blijkt

HIJ PAST NOG STEEDS NIET

de zuiger is ook gewoon een stuk te groot, en het rubbertje wat erbij zat paste misschien wel goed bij de zuiger, maar ook nevernooit in de cilinder....
mn ''oude'' rubbertje dat k er ook al niet inkreeg, bleek dezelfde maat te zijn als de nieuwe: veel te groot dus!
iemand een idee wat ik kan doen? ik heb het 30 euro setje besteld bij FS1shop in almere zodat alles gewoon zou passen, maarja...dus niet
ik heb btw een nissin rempomp waarop staat vlnr: 4 V 4 14 NISSIN2
-
- Tombo is mijn testpiloot
ja er zijn twee verschillende maten.
meet even de cilinder op en de twee cupjes.
dan ga ik hier ook wat meten (oude cupjes).
gr gino
meet even de cilinder op en de twee cupjes.
dan ga ik hier ook wat meten (oude cupjes).
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 250km gereden
Ik heb dit mailtje gestuurd:
Beste FS1-Team,
Ik heb afgelopen week een bestelling bij jullie gedaan die ik dinsdag binnen heb gekregen. Onder andere had ik een rempomp-revisie setje gekocht voor nissin remsystemen voor €29.95.
Toen ik deze wilde gaan bevestigen, bleek dat het setje een te grote diameter heeft en dus niet in mijn remcilinder paste. Ik zag dat het setje eigenlijk voor Honda's is, maar dat maakt mij niets uit. Ik vind het wel merkwaardig dat jullie dit setje verkopen, terwijl deze nooit zal passen. Ik zou graag jullie verklaring hiervoor willen weten. Is het nog mogelijk dit setje terug te sturen?
Met vriendelijke groet, Jaap van Stam
En dit teruggekregen:
Hallo Jaap,
Het is niet merkwaardig dat we deze set verkopen zolang deze maar in een Nissin 5/8 rempot gaat.
Deze rempot zit ook op een Honda goldwing.
Nissing 5/8 staat onder op de rempot.
In elk ander merk past deze niet, hebben we uitvoerig over gemaild dacht ik.
Terugsturen mag mits onbeschadigd en in originele verpakking.
Nu vraag ik me wel af: is er wel een fs1 die een 5/8 nissin rempot heeft?
Beste FS1-Team,
Ik heb afgelopen week een bestelling bij jullie gedaan die ik dinsdag binnen heb gekregen. Onder andere had ik een rempomp-revisie setje gekocht voor nissin remsystemen voor €29.95.
Toen ik deze wilde gaan bevestigen, bleek dat het setje een te grote diameter heeft en dus niet in mijn remcilinder paste. Ik zag dat het setje eigenlijk voor Honda's is, maar dat maakt mij niets uit. Ik vind het wel merkwaardig dat jullie dit setje verkopen, terwijl deze nooit zal passen. Ik zou graag jullie verklaring hiervoor willen weten. Is het nog mogelijk dit setje terug te sturen?
Met vriendelijke groet, Jaap van Stam
En dit teruggekregen:
Hallo Jaap,
Het is niet merkwaardig dat we deze set verkopen zolang deze maar in een Nissin 5/8 rempot gaat.
Deze rempot zit ook op een Honda goldwing.
Nissing 5/8 staat onder op de rempot.
In elk ander merk past deze niet, hebben we uitvoerig over gemaild dacht ik.
Terugsturen mag mits onbeschadigd en in originele verpakking.
Nu vraag ik me wel af: is er wel een fs1 die een 5/8 nissin rempot heeft?
-
- 250km gereden
maak anders eens wat foto's van je rempomp (ook van de onderkant)
mijn fs1 heeft een originele rempomp(rechthoekig, geen ronde), en hier staat vanonder 5/8 op, en de revisieset van almere paste ook gewoon, en daarom denk ik dat je geen originele rempomp hebt, of een ronde (ik zou niet weten wat daar de maat van is)
mijn fs1 heeft een originele rempomp(rechthoekig, geen ronde), en hier staat vanonder 5/8 op, en de revisieset van almere paste ook gewoon, en daarom denk ik dat je geen originele rempomp hebt, of een ronde (ik zou niet weten wat daar de maat van is)